Szukasz sprawdzonych sposobów, dzięki którym usprawnisz swój sklep internetowy? 6 grudnia ukaże się na rynku książka „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online”, praktyczny poradnik stworzony przez ikomersiaków dla ikomersiaków.
Książka E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online to publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji o e-handlu. Do współpracy zaprosiliśmy właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Cennymi radami o e-commerce dzielą się m.in.:
Justyna Dziegieć, Jakub Gierszyński, Wojciech Herra, Cyprian Iwuć, Marcin Janczewski, Adam Jankowiak, Mateusz Juja, Rafał Mróz, Mariusz Serafin, Tomasz Serafin, Wojciech Tomaszewski, Paulina Wardęga, Konrad Zach i Wojciech Zięba.
Kalejdoskop polskiego e-handlu
Ciekawe inicjatywy, największe wyzwania i plany rozwoju przedstawiają reprezentanci sklepów internetowych B2C i B2B o różnej wielkości i z różnych branż: AMW, Answear.com, Chocolissimo.pl, CzasKawy.pl, Domodi.pl, DrTusz.pl, imready.eu, Kinkywinky.pl, Komputronik.pl, Kubotastore.pl, Lancerto.com, napogloves.com, notiOne.pl, Pomadziarz.pl, Senetic.pl, SIG.pl, TULsie.pl, wHamaku.pl, Zalando.pl, Z-miłości.pl. Pokazujemy, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza.
51 praktycznych lekcji e-commerce
Autorzy – praktycy – udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów. Ikomersiaki odpowiadają na pytania najczęściej nurtujące innych ikomersiaków, m.in.:
- Jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie?
- Jak zbudować silną markę, którą pokochają klienci?
- Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce?
- Jak zmniejszyć liczbę zwrotów oraz koszty ich obsługi?
- Jak sobie radzić z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu?
- Jak oceniać atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu?
- Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i na Amazonie?
- Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze się opiekować klientami w e-commerce B2B?
- Jak się przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu internetowego?
Partnerem publikacji jest imoje od ING Banku Śląskiego – pierwsze w Polsce płatności online dla sklepów internetowych dostarczane przez bank.
– Polacy w zawrotnym tempie zwiększają wydatki na zakupy w internecie. Nie dziwi więc, że równie szybko przybywa nowych e-sklepów, które szukają drogi do klienta. Dzielenie się wiedzą sprzyja popularyzacji dobrych rozwiązań, a w konsekwencji zadowoleniu klientów i rozwojowi rynku e-commerce. Dlatego wspieramy takie inicjatywy, jak ta książka. Za wiedzą w niej zawartą stoi praktyka – doświadczenia i sukcesy rynkowe polskich e-sklepów, co czyni ją szczególnie cennym źródłem inspiracji. To konkretna, a zarazem bardzo wszechstronna lektura dla tych, którzy chcą osiągać lepsze wyniki w sprzedaży online – mówi Anna Karczewska z ING Banku Śląskiego.
Patroni medialni książki to E-commerce w Praktyce, Marketing przy kawie, ekomercyjnie.pl, NowyMarketing, Kawka o e-commerce.