Jakie narzędzia wspierają sprzedaż B2B i B2C? Jak skutecznie wykorzystywać programy lojalnościowe? Jak organizować prosprzedażowe konkursy i loterie? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w darmowym e-booku „Idź na rekord sprzedaży! Efektywne strategie i narzędzia akcji promocyjnych”. Publikacja jest oparta na wynikach badań i wnioskach z raportów, a komentarzami i cennymi wskazówkami dzielą się eksperci. Pobierz e-booka i poznaj sposoby na zwiększenie sprzedaży.

Droga do sukcesu sprzedażowego jest długa i wymaga koncentracji na celu, który można osiągnąć tylko dzięki efektywnym strategiom oraz umiejętnie wykorzystywanym akcjom promocyjnym.
W e-booku „Idź na rekord sprzedaży! Efektywne strategie i narzędzia akcji promocyjnych” autorzy wskazują – na podstawie najnowszych badań, komentarzy ekspertów oraz case studies – co wybrać, aby z sukcesem wspierać sprzedaż w obszarach B2B i B2C oraz motywować partnerów i własne siły sprzedaży.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Organizowanie akcji promocyjnych to dzisiaj konieczność, ponieważ tego oczekują konsumenci, klienci czy partnerzy biznesowi. Firmy muszą zaspokajać ich potrzeby w sposób, dzięki któremu dodatkowo wyróżnią się na tle konkurencji. Loteria? Konkurs? A może program lojalnościowy? Nie ma jednej odpowiedzi, ponieważ… to zależy. Zależy, czy Twoim celem jest sprint i krótkoterminowy wzrost sprzedaży czy planujesz maraton i bardziej interesują Cię działania budujące lojalność klientów w sposób długofalowy. To również kwestia motywatorów, jakie działają na nabywców.
Tak jak sportowiec oczekuje za swój wysiłek nagrody, tak i konsument, klient B2B oraz partner biznesowy angażujący się w aktywności promocyjne liczą na benefity. Dla jednego zawodnika gratyfkacją będzie medal, dla drugiego – pamiątkowa koszulka. Podobnie jest z kupującymi: w zalewie akcji promocyjnych i przy konieczności podejmowania setek decyzji każdego dnia z pewnością wybiorą oni tę aktywację, która będzie oferowała w ich mniemaniu najlepsze i najciekawsze nagrody.
Z e-booka dowiesz się m.in.:
- jak zwiększać sprzedaż i budować lojalność,
- jakie narzędzia wspierające sprzedaż najchętniej wykorzystują małe, średnie oraz duże firmy,
- z czego wynika popularność krótkoterminowych akcji promocyjnych,
- jakie są najsilniejsze motywatory do uczestnictwa w programach lojalnościowych,
- jakie są różnice w kwestii motywacji między przedstawicielami poszczególnych branż,
- czym należy pamiętać organizując loterię lub konkurs,
- jakie rodzaje nagród są szczególnie pożądane przez uczestników.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
W e-booku wskazówkami dzielą się eksperci:
- Justyna Klimuk – kierownik zespołu marketingu ds. segmentu rozwoju biznesu Sodexo Benefits and Rewards Services Polska,
- Łukasz Kosuniak – CEO i head of consulting Grow Consulting, autor podcastu „Business Marketer”,
- Jan Daniel – sales support strategic manager Domestic Sales Department Amica Handel i Marketing Sp. z o.o.,
- Elżbieta Cudna – account manager Karlsbad Sp. z o.o.,
- Olga Borkowska – trade marketing manager Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.,
- Małgorzata Sędzińska – menedżer ds. promocji i sprzedaży Agencji Smolar,
- Agnieszka Giesa – starszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży Crédit Agricole Bank Polska.
W e-booku wykorzystane zostały wyniki badań:
- „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie – edycja 2022” – zrealizowanego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat na zlecenie Sodexo (w sierpniu 2022 r.),
- „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania a rzeczywistość” – przeprowadzonego przez IRCenter na zlecenie Sodexo,
- „Wsparcie sprzedaży w czasach pandemii” – przygotowanego przez PBS na zlecenie Sodexo.