Jakie narzędzia wspierają sprzedaż B2B i B2C? Jak skutecznie wykorzystywać programy lojalnościowe? Jak organizować prosprzedażowe konkursy i loterie? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w darmowym e-booku „Idź na rekord sprzedaży! Efektywne strategie i narzędzia akcji promocyjnych”. Publikacja jest oparta na wynikach badań i wnioskach z raportów, a komentarzami i cennymi wskazówkami dzielą się eksperci. Pobierz e-booka i poznaj sposoby na zwiększenie sprzedaży.
Droga do sukcesu sprzedażowego jest długa i wymaga koncentracji na celu, który można osiągnąć tylko dzięki efektywnym strategiom oraz umiejętnie wykorzystywanym akcjom promocyjnym.
W e-booku „Idź na rekord sprzedaży! Efektywne strategie i narzędzia akcji promocyjnych” autorzy wskazują – na podstawie najnowszych badań, komentarzy ekspertów oraz case studies – co wybrać, aby z sukcesem wspierać sprzedaż w obszarach B2B i B2C oraz motywować partnerów i własne siły sprzedaży.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Organizowanie akcji promocyjnych to dzisiaj konieczność, ponieważ tego oczekują konsumenci, klienci czy partnerzy biznesowi. Firmy muszą zaspokajać ich potrzeby w sposób, dzięki któremu dodatkowo wyróżnią się na tle konkurencji. Loteria? Konkurs? A może program lojalnościowy? Nie ma jednej odpowiedzi, ponieważ… to zależy. Zależy, czy Twoim celem jest sprint i krótkoterminowy wzrost sprzedaży czy planujesz maraton i bardziej interesują Cię działania budujące lojalność klientów w sposób długofalowy. To również kwestia motywatorów, jakie działają na nabywców.
Tak jak sportowiec oczekuje za swój wysiłek nagrody, tak i konsument, klient B2B oraz partner biznesowy angażujący się w aktywności promocyjne liczą na benefity. Dla jednego zawodnika gratyfkacją będzie medal, dla drugiego – pamiątkowa koszulka. Podobnie jest z kupującymi: w zalewie akcji promocyjnych i przy konieczności podejmowania setek decyzji każdego dnia z pewnością wybiorą oni tę aktywację, która będzie oferowała w ich mniemaniu najlepsze i najciekawsze nagrody.
Z e-booka dowiesz się m.in.:
- jak zwiększać sprzedaż i budować lojalność,
- jakie narzędzia wspierające sprzedaż najchętniej wykorzystują małe, średnie oraz duże firmy,
- z czego wynika popularność krótkoterminowych akcji promocyjnych,
- jakie są najsilniejsze motywatory do uczestnictwa w programach lojalnościowych,
- jakie są różnice w kwestii motywacji między przedstawicielami poszczególnych branż,
- czym należy pamiętać organizując loterię lub konkurs,
- jakie rodzaje nagród są szczególnie pożądane przez uczestników.
W e-booku wskazówkami dzielą się eksperci:
- Justyna Klimuk – kierownik zespołu marketingu ds. segmentu rozwoju biznesu Sodexo Benefits and Rewards Services Polska,
- Łukasz Kosuniak – CEO i head of consulting Grow Consulting, autor podcastu „Business Marketer”,
- Jan Daniel – sales support strategic manager Domestic Sales Department Amica Handel i Marketing Sp. z o.o.,
- Elżbieta Cudna – account manager Karlsbad Sp. z o.o.,
- Olga Borkowska – trade marketing manager Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.,
- Małgorzata Sędzińska – menedżer ds. promocji i sprzedaży Agencji Smolar,
- Agnieszka Giesa – starszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży Crédit Agricole Bank Polska.
W e-booku wykorzystane zostały wyniki badań:
- „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie – edycja 2022” – zrealizowanego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat na zlecenie Sodexo (w sierpniu 2022 r.),
- „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania a rzeczywistość” – przeprowadzonego przez IRCenter na zlecenie Sodexo,
- „Wsparcie sprzedaży w czasach pandemii” – przygotowanego przez PBS na zlecenie Sodexo.