7 grudnia br. w Polsce członkowie Europejskiej Konfederacji Organizacji Contact Centre (ECCCO), do których należy Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, wybiorą najlepszego menadżera branży contact center na naszym kontynencie. Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród laureatów rywalizacji na szczeblach krajowych. Misją konkursu jest wybór menadżera contact centere, który reprezentuje najbardziej interesujące i wyjątkowe podejście do klienta.
Idea przedsięwzięcia ECCCO wzięła się z potrzeby prezentowania szerszej publice dobrych sposobów zarządzania doświadczeniem klienta. Uczestników konkursu mogą zgłaszać jedynie krajowi członkowie konfederacji.
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB (członek ECCCO) – tegoroczny organizator wydarzenia – wierzy, że możliwość wzajemnego zaprezentowania się nominowanych i zwycięzców na międzynarodowej platformie jest niezwykle ważna. W tym roku w spotkaniu wezmą udział reprezentanci Czech, Ukrainy, Turcji, Niemiec, Rosji, Polski, Irlandii, Holandii i Wielkiej Brytanii.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Opierając się na naszym doświadczeniu w ramach działań w ECCCO, a także na spotkaniach z polskimi firmami contact center, w pełni rozumiemy, jak ważna jest wymiana wiedzy i dobrych praktyk – mówi Jacek Barankiewicz, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. – A teraz, kiedy pojawiła się możliwość organizacji wydarzenia w Polsce, wiedzieliśmy, że musimy to zrobić – dodaje Barankiewicz.
Całe wydarzenie jest kolejnym krokiem do integracji i poprawy standardów oraz pracy w europejskim środowisku contact center. Pozwoli ono na zacieśnienie współpracy pomiędzy uczestnikami konfederacji oraz prezentację najlepszych praktyk i wzorców wykorzystywanych w różnych krajach starego kontynentu.