Prezeska Grupy Empik Ewa Szmidt pokieruje pracami jury 25. jubileuszowej edycji konkursu Effie Awards Poland. Będzie również przewodniczyła obradom kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniane są transformacje biznesowe. Sprawdź szczegóły.

Co roku Komitet Organizacyjny Effie Awards Poland wybiera osobę, która staje na czele jury konkursu. Musi się ona nie tylko odznaczać się kompetencjami w dziedzinie marketingu i komunikacji, lecz także mieć istotne znaczenie dla krajobrazu polskiego biznesu i bogate doświadczenie zawodowe. Ten rok jest tym bardziej wyjątkowy, że marketingowe Oscary świętują swoje 25-lecie.
W związku z tym zaproszenie do poprowadzenia tegorocznych obrad musiało trafić do równie wyjątkowej osoby – rolę przewodniczącej jury przyjęła Ewa Szmidt, Prezeska Grupy Empik.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Kim jest Ewa Szmidt – nowa przewodnicząca jury Effie Awards Poland
– To topowa menadżerka i prawdziwa polska self-made businesswoman, choć może nie wszyscy wiedzą, że karierę rozpoczynała właśnie w branży reklamowej. Myśli niekonwencjonalnie, zarządza efektywnie i z sukcesami buduje wizerunek Empiku – mówi Anna Zimecka, director of innovation and operational excellence.
– Jest mi niezmiernie miło, że mogę przewodniczyć jury tegorocznej edycji Effie Awards Poland. Wraz z członkami poszczególnych grup jurorskich będziemy poszukiwać w zgłoszonych projektach niestandardowych rozwiązań, innowacji i oczywiście efektywności – mówi Ewa Szmidt, prezeska Grupy Empik.
Dotychczasowymi przewodniczącymi byli:
- 2008: Marek Kapuściński, prezes P&G,
- 2009: Jarosław Świgulski, prezes Mars Polska,
- 2010: Maciej Witucki, prezes Grupa TP,
- 2011: Wojciech Sobieraj, prezes Alior Bank,
- 2012: Grzegorz Wójcik, dyrektor ds. korporacyjnych MIH Internet Europe (Grupa Naspers),
- 2013: Mirosław Godlewski, prezes Zarządu Netia,
- 2014: Katarzyna Milanovic, dyrektor generalna NIVEA na Polskę i kraje bałtyckie,
- 2015: Sebastian Mikosz, prezes PLL LOT,
- 2016: Anna Jakubowski, general manager The Coca-Cola Company,
- 2017: Adam Pieńkowski, general manager McDonald’s Polska,
- 2018: Tomasz Lisewski, global head of marketing Philips,
- 2019: Katarzyna Kieli, president & CEO Discovery EMEA,
- 2020: Tomasz Suchański, prezes zarządu i dyrektor generalny Żabka Polska,
- 2021: Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Lotte Wedel,
- 2022: Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank,
- 2023: Magdalena Kotlarczyk, country director Google Polska.
Zgłoś się do konkursu Effie Awards Poland
Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023 –31.03.2024. Nad przebiegiem rywalizacji i obrad jury czuwa audytor konkursu: firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk.
Co prawda I termin zgłaszania się do konkursu już upłynął, ale możesz dołączyć jeszcze w pozostałych dwóch terminach:

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
- II termin: do 21 czerwca 2024 r.
- III termin: do 5 lipca 2024 r.
Gala odbędzie się 5.11.2024 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.
Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących tegorocznej edycji konkursu na stronie konkursu oraz w mediach społecznościowych.
Patronem medialnym konkursu jest „Marketer+”.