Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości. Wydarzenie patronatem medialnym objął Marketer+.

Wśród prelegentów siódmej edycji Filmteractive są przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych jak: Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Contently czy Pixar.
W tym roku wydarzenie zostało podzielone na dwa eventy:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- Brands of the Future (12.10.2017, Warszawa – Mińska 65) – skierowane do przedstawicieli branży marketingowej, które będzie okazją do dyskusji o przyszłości budowania relacji marek z odbiorcami oraz klientami, a także do zastanowienia się, jak ewoluują aktualne trendy, dotyczące tworzenia treści, o które dziś opiera się główna oś komunikacji marketingowej. Dlatego warto dowiedzieć się, jak zbierać informacje, projektować strategię, dobierać narzędzia oraz z nich korzystać w budowaniu marki przyszłości.
Wśród zaproszonych gości m.in.:
Shane Snow, wielokrotnie nagradzany dziennikarz, autor bestsellerowej książki Smartcuts, współzałożyciel CONTENTLY.
Imaad Ahmed, dyrektor marketingu sieciowej firmy badawczej WARC.
Patrycja Matul, dpowiedzialna za współpracę z globalnymi agencjami medialnymi oraz za rozwój pionów finansowych i technologicznych w całej Europie Środkowej i Wschodniej Facebooka.
Matt Sausmer, odpowiedzialny za działania reklamowe Dollar Shave Club od fazy startupu, aż do momentu, w którym firma została kupiona przez Unilever za miliard dolarów.
Gościem specjalnym będzie Matthew Luhn z Pixara, który na zaproszenie Deloitte Digital opowie gościom Filmteractive o procesie tworzenia nowych pomysłów, pamiętnych historii i postaci, które potrafią nawiązywać sile więzi z widzami, a to wszystko w oparciu o połączenie sztuki storytellingu i Big Data.
Więcej na:
- Content of the Future (17.10.2017, Łódź – PWSTTViF) – adresowane do studentów, twórców i inwestorów z obszaru przemysłów kreatywnych, którzy będą mieli okazję porozmawiać i poszerzyć swoją wiedzę w zakresie tworzenia silnej marki opartej o kulturę.
Więcej na stronie:
Festiwalowi towarzyszy Filmteractive Market – skierowany jest do twórców projektów z zakresu innowacyjnych treści oraz rozwiązań technologicznych, których zgłoszone prace oceni międzynarodowe jury. Wyłonieni finaliści będą mieli okazję zaprezentować swoje prace w październiku przed publicznością Filmteractive w ramach Strefy Innowacji, ale przede wszystkim podczas sesji pitchingowych przed zaproszonymi na festiwal przedstawicielami branży reklamowej, funduszy inwestycyjnych oraz marketerami.
Zapraszamy!