W dniach 8-10 czerwca 2021 r. wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dzielić się inspiracjami i prezentować najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania oraz trendy, które pozwolą na jak najbardziej efektywną adaptację i restrukturyzację biznesów w obliczu zmian wywołanych pandemią COVID-19. Poznajmy prelegentów i tematy wystąpień piętnastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem OdNowa. Redefinicja czy reset?
– Bez wątpienia wszyscy zwieramy szyki i skupiamy się na planach wychodzenia z pandemicznego zastoju, zarówno w skali makro dotyczącej odbudowy gospodarki, jak i mikro, czyli odnoszącej się do naszej codzienności. Wiele elementów w post-pandemicznym świecie trzeba przedefiniować lub zbudować na nowo. Jeszcze bardziej niż zwykle, potrzebujemy inspiracji, dzielenia się dobrymi pomysłami i rozwiązaniami, które pozwolą nam jak najlepiej wykorzystać ten czas. Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół dyskusji, jak wykorzystać ten przełomowy moment. Wysiłki, które włożymy w tę odbudowę, przypieczętują silną pozycję reklamy internetowej w przyszłości. Wierzę, że najbliższe miesiące będą stały pod znakiem rewitalizacji, aby cały ekosystem reklamowy funkcjonował jeszcze lepiej niż do tej pory – tłumaczy Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.
Dla niektórych biznesów 2021 rok to OdNowa w sensie odbudowy, redukcji strat wywołanych pandemią oraz transformacji, która z konieczności znacznie przyspieszyła w wielu firmach. Obserwujemy dynamiczną ewolucję w kierunku zmian, które i tak były nieuniknione. Inne branże rozpoczynają zupełnie OdNowa: zmuszone do pogrzebania starego sposobu myślenia budują swój biznes od zera, w nowej rzeczywistości, na pandemicznych zgliszczach. Sposoby radzenia sobie w biznesie są teraz już z konieczności w wielu przypadkach zupełnie inne niż jeszcze 2 lata temu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Najlepsi eksperci marketingu, goście specjalni i ciekawe tematy
Podczas Forum IAB wystąpi blisko 80 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm. Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży – i przez to bardzo cenny – punkt widzenia.
Wśród ekspertów występujących podczas konferencji znaleźli się przedstawiciele dużych i małych agencji, reklamodawców, wydawców oraz instytucji badawczych. Pełna agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: https://forumiab.pl/program/
Wśród ok. 50 wystąpień Forum IAB nie zabraknie najbardziej aktualnych, kontrowersyjnych czy śmiałych tematów, jak choćby:
- „#GENERACJACOVID – jak pandemia zmieniła młodych Polaków.”,
- „ID użytkownika od nowa. Jak zjeść ciastko i mieć ciastko w erze post-cookies.”,
- „Miłego dzionka i pysznej kawusi! Baby Boomers – rekiny digitalu w pandemii. Czy to Twoja najważniejsza grupa docelowa?”,
- „Od zera do multimilionera w 361 dni — przecież w pandemii największa Galeria Handlowa w Polsce nie została zamknięta!”,
- „Bunt kontrolowany; między wolnością, a monetyzacją.”,
- „Włącz „Digital Wellbeing”. Jak przetrwać całe dnie przed ekranem?”,
- „Gamingowa ®ewolucja.”, „ROI:Decoded – czyli jak w trakcie lockdownu opracowaliśmy nasze własne mediowe „How Brands Grow”,
- „Hej Marketerze, nie umiesz w live commerce!”,
- „Kryzys w trójkącie — praca zdalna jako kolejny czynnik zaburzający perspektywę marketerów i agencji, czyli czy i jak bardzo oddalamy się od konsumenta i jak to zmienić?”,
- „Media reset 2021: strategia zwana taktyką, czyli nowe zasady w planowaniu mediów.”,
- „Życie na abonament, czyli jak pandemia wpłynęła na popularność modelu subskrypcyjnego.”,
- „E‑commerce OdNowa. Szanse i zaskoczenia.”.
Nad programem Forum IAB czuwa Rada Programowa, w której zasiada 51 ekspertów. W tym roku przewodniczy jej Tadeusz Żórawski, global e-commerce strategy director, Molecular BBDO. Wiceprzewodniczącymi są: Dorota Bigo, industry head, Domestic, Google Poland; Agnieszka Gajzler, dyrektor ds. strategii i rozwoju Digital, TVN Media, prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska; Aneta Gąsiorek, programmatic & ad operation Manager, Allegro.
Sponsorzy: Wirtualna Polska
Sponsor wspierający: Mindshare, Adform, adQuery, Teads
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group
Patroni medialni: gazeta.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat.pl, Nowy Marketing, onet.pl, Oline Marketing, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Wirtualna Polska
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.
Do 30 kwietnia br. obowiązuje oferta EARY BIRDS na zakup biletów na wydarzenie.
Więcej informacji na temat 15. edycji Forum IAB znajduje się na stronie www.forumiab.pl.