Kongres Mobilny to trzy sale, 30 prelekcji, 500 uczestników i ponad 15 godzin wypełnionych wiedzą z zakresu mobile marketingu. Świetne miejsce, aby spotkać się z liderami rynku i zyskać wiedzę o dostępnych rozwiązaniach.
Technologie mobilne stają się elementem strategicznym w budowie przewagi konkurencyjnej w biznesie. Szacuje się, że 46% wszystkich stron internetowych w Polsce przeglądana jest obecnie przez urządzenia mobilne. Liczba posiadaczy tabletów i smartfonów, stale rośnie co oznacza, że rośnie również liczba potencjalnych i realnych klientów w tym kanale.
I Kongres Mobilny, który odbędzie się już 15 kwietnia w Warszawie, to okazja do pogłębienia wiedzy w zakresie jednej z najszybciej rozwijających się dziedzin w branży marketingowej.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W czasie wydarzenia uczestnicy dowiedzą się, jak przemodelować myślenie o komunikacji skierowanej do mobilnego konsumenta, a także jak rozwijać biznes i nowe produkty w oparciu o technologie mobilne. Dowiedzą się czy skuteczna komunikacja marketingowa w mobile to tylko kwestia narzędzi, czy zmiana paradygmatu oraz czy warto reklamować się w kanałach mobilnych i jak zrobić to najlepiej. Organizatorzy zadbali o prelegentów, którzy reprezentują różne punkty widzenia i różne punkty styku z mobilną rzeczywistością.
Organizatorzy ujawnili już nazwiska 20 prelegentów a wśród nich takie osoby jak Tomasz Woźniak (założyciel Future Mind), Marcin Zaremba (założyciel Senfino), Tomasz Kolinko (założyciel AppCodes) czy Piotr Koźniewski (3R Studio). Blogerzy mobilni Katarzyna Dworzyńska (Dworzyńska.com), Łukasz Kłosowski (GoMobi.pl), Monika Mikowska (jestem.mobi). Ponadto Dariusz Mazurkiewicz odpowiedzialny za rozwój BLIK – Polskiego Standardu Płatności, Arkadiusz Hodlik (Sony Mobile), Patryk Bukowiecki (Head of Mobile w Allegro), Rafał Staszkiewicz (adQouta Poland), Arek Ubran (We Like Caps!) i kilkanaście innych nazwisk.
Ogranizatorem Kongresu Mobilnego jest Fundacja Polak 2.0, organizator Targów eHandlu oraz Targów Mobilnych.
Więcej informacji na temat I Kongresu Mobilnego oraz bilety dostępne są na stronie organizatora www.kongres-mobilny.pl.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.