Czy partnership jest zarezerwowany tylko dla dużych brandów? Jak wystartować z nowym produktem na Allegro i odnieść sukces? Jak robić e-commerce bez sklepu internetowego? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji organizowanej w ramach cyklu IAB HowTo: grow your e-commerce efficiently. Facts vs. myths. Wyniki badań, najlepsze praktyki i rekomendacje zostaną zaprezentowane już 22 października br. podczas całodziennego spotkania organizowanego w Warszawie.
Ideą IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska – jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy zajmują się działaniami w digitalu.
W całodziennej konferencji IAB HowTo: grow your e-commerce efficiently. Facts vs. myths, która odbędzie się 22 października, wezmą udział specjaliści i managerowie e-commerce poszukujący sprawdzonych, niestandardowych i zwiększających sprzedaż online pomysłów na efektywne działania marketingowe.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– E-commerce to jeden z najdynamiczniej rozwijających się segmentów gospodarki i obszar, który nabiera nowego znaczenia również z perspektywy digital managera. Rozwój technologii oraz potrzeb i zachowań klientów wymusza nieustanne zmiany w podejściu do działań mediowych prowadzonych dla sklepów online. Unikatowa wiedza przedstawiona w przystępnej formie przez praktyków to bardzo dobra inspiracja do wdrażania efektywnych rozwiązań marketingowych w obszarze e-commerce
– komentuje Justyna Spytek, Managing Director, TradeTracker, trener DIMAQ, szefowa Grupy Roboczej E-Commerce IAB Polska.
Podczas wydarzenia będą prezentowane najnowsze trendy i najlepsze przykłady wdrożenia innowacyjnych rozwiązań w obszarze e-commerce. Prelegenci będą mówili o wykorzystaniu nowoczesnych technologii w sklepach przyszłości, wpływie telewizji na reklamę digital, Client2Commerce, a także o influencer marketingu i innych sposobach zwiększania sprzedaży online. Zaprezentują najciekawsze case studies udowadniające, że holistyczne podejście do ścieżki konwersji oraz wychodzenie poza utarte schematy to najlepsza droga do rozwoju sprzedaży online.
W gronie prelegentów wydarzenia znajdą się eksperci branży: Martyna Lińska (Havas Media), Agnieszka Janota i Wioleta Deptuła (Agora), Agata Czech i Michał Kot (Wavemaker), Barbara Sołtysińska (indaHash), Julita Wojczakowska (Pakamera.pl), Olga Knap (Allegro.pl), Aleksandra Dąbrowska (SpinMaster), Paweł Wojciechowski (Performics), Kamil Lupa (Frisco.pl), Lena Krzemieniewska (Novem), Paweł Cichocki (REDLINK), Monika Pabian (AtomStore), Mirosław Jurkowski (Manta S.A.), Justyna Sobolak (TradeTracker), Ludomir Wiśniewski (Optimise).
Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Sponsorem wydarzenia jest GetResponse.
Marketer+ oraz E-Commerce w Praktyce są patronami medialnymi wydarzenia (obok MyCompany, next.gazeta.pl).
Więcej informacji: https://ecommerce.howto.iab.org.pl/