Google AdWords + Facebook Ads + porównywarka cenowa – to model pozyskiwania klientów, który aktualny był „jakiś czas temu”. Obecnie, by myśleć o wysokich wskaźnikach sprzedaży potrzebne jest coś więcej… Czy e-sklepy nadążają za tym tempem?
Dynamika zmian, jakie zachodzą w środowisku internetowym wymusza ciągłą naukę, ale też sprawdzanie nowych rozwiązań. Organizowany już po raz drugi w Warszawie Kongres eHandlu to okazja, by sprawdzić jakie nowe narzędzia pojawiły się w walce o lojalność klienta.
[cytat_prawo]„Łapanie klienta” niską ceną to sposób, który sprawdzał się kiedy między poszukiwaczem okazji i klientem można było postawić znak równości. Dziś dla wypracowania lojalności u klienta potrzebny jest wizerunek i dialog – wszyscy, którzy chcą wiedzieć co w tym kierunku zrobić, zapraszamy na spotkania z tymi, którzy wiedzą JAK to zrobić.
[autor]Marek Tomaszewski,
Fundacja Polak 2.0[/autor][/cytat_prawo]
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W jednym miejscu, 20 prezentacji i ponad 10 godzin prelekcji w trakcie, których można dowiedzieć się jak działa RTB, reklama kontekstowa, dropshipping, czym jest customer journey i co proponują platformy sprzedaży dla zwielokrotnienia ilości wysyłek. Co istotne o sposobach, przykładach i narzędziach opowiedzą osoby bezpośrednio za nie odpowiedzialne w największych polskich e-sklepach.
2. edycja Kongresu eHandlu odbędzie się już 10 marca w Warszawie, na Stadionie Narodowym. Podczas wydarzenia na najważniejsze pytanie wszystkich sprzedających w sieci, czyli jak wysyłać więcej i taniej odpowie Paweł Fornalski Founder & CEO IAI S.A. O korzyściach ograniczenia kosztów poprzez przeniesienie procesu wysyłki na dostawcę oraz poprawa satysfakcji konsumenta poprzez zrozumienie jego potrzeb opowie dyrektor zarządzająca PostNord, Marta Małecka. Natomiast o tym jak buduje się ekspozycję sklepową w internecie opowie Jacek Palec, Prezes Bdsklep.pl, lidera segmentu e-grocery w Polsce. Z kolei Jakub Cyran z GO.pl na przykładach przedstawi mechanizm rekomendacji, opowie o tym jak wykorzystać porzucony koszyk i jak elegancko przypomnieć o sobie klientowi. Strategie ZMOT i long tail dla sklepów – czarna magia? Krzysztof Marzec z Deva Group twierdzi, że nie. Ma nawet dziesiątki przykładów, by udowodnić to, że fakt iż każdy o long tail słyszał, ale nie każdy rozumie na czym to polega. Barbara Stawarz z Content King oraz Piotr Chmielewski z Social Media Now utwierdzą gości Kongresu w przekonaniu, że społeczności to ważny element sukcesu w e-commerce.
Więcej informacji na temat Kongresu, pełna agenda oraz możliwość rezerwacji biletów na stronie – www.kongres-ehandlu.pl.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.