Jak wygląda język świata reklamy i marketingu? Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? Czy strategii można dotknąć? Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? – odpowiedzi na te pytania usłyszą uczestnicy IX Kongresu Online Marketing.
Już 12 marca w Warszawie po raz dziewiąty odbędzie się Kongres Online Marketing. Tegoroczną edycję rozpocznie dekalog budowania marki w mediach okiem Marcina Prokopa oraz prezentacja prof. Jerzego Bralczyka o języku w marketingu i reklamie, a zakończy wyjątkowa debata „Pytasz i wiesz” z udziałem m.in. Anny Sakowicz – chief digital officer Starcom MediaVest Group, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.
Ponad połowa Kongresu to certyfikowane warsztaty, w trakcie których w praktyce będzie można poznać wykorzystanie najnowszych narzędzi e-marketingowych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Najlepsze inspiracje na rok 2015
– Nasze kongresy wyróżnia praktyczne podejście i najgłośniejsze nazwiska w świecie marketingu. Do współpracy przy obecnej edycji zaprosiliśmy m.in. Marcina Prokopa, który opowie o budowaniu marki produktów w mediach, prof. Jerzego Bralczyka, który podejmie dyskusję o języku w reklamie i marketingu, a podczas Kongresu dodatkowo przeprowadzimy wyjątkową debatę z wybitnymi przedstawicielami świata marketingu, którą poprowadzi Jarosław Kuźniar – mówi Arkadiusz Widawski, twórca Kongresu i redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.
Kongres rozpocznie cykl prezentacji „Najlepsze inspiracje na rok 2015”:
- Dekalog budowania marki w mediach – Marcin Prokop
- Nowy konsument i nowe zasady gospodarki – Marcin Maj, OS3 Group
- Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? – Michał Górecki, Koszulkowo.com
- Język w marketingu i reklamie – prof. Jerzy Bralczyk
- Debata specjalna – prof. Jerzy Bralczyk, Artur Maciorowski
Ścieżki dla małych, średnich i dużych firm
– Cały Kongres podzieliliśmy na ścieżkę dla MŚP i dla dużych firm, dzięki czemu uczestnicy otrzymają dokładnie te treści i narzędzia, które są właściwe dla ich typów firm. Mamy ambicję być najlepiej ocenianym Kongresem w Polsce – dodaje Arkadiusz Widawski.
Ścieżka MŚP:
- Narzędzia dla marketera w MSP – Marcin Kordowski, S3
- Marketing Automation w MSP – Grzegorz Błażewicz, SALESManago
- Integracja z e-commerce jako automatyzacja komunikacji z klientem? – Anna Bratek, SARE
- Przejdź na silną stronę marki! – Mikołaj Bleja, Horsefield
- Czy strategię można dotknąć? – Jolanta Piela, K2 Internet
Ścieżka duże firmy:
- Jak zaplanować, rozliczać i mierzyć e-commerce w 2015 roku? – Tomasz Karwatka, Divante
- Zemsta niewykorzystanych okazji. Jak wybrać taktykę reklamową na najbliższy sezon – Karolina Semeniuk, Sparc Media
- Globalny e-mail Marketing: jak realizować efektywne kampanie i rozszerzać zasięg newsletterów poza polskich odbiorców? – Maciej Ossowski, GetResponse
- Programmatic buying i RTB dla dużych firm – Jakub Cyran, GO.PL
- Videomailing – siła obrazu i precyzja mailingu. Przykuwaj uwagę i angażuj mocniej – Judyta Dettlaff, LeadR
- Analiza stron internetowych na żywo – warsztat specjalny – Przemysław Matyjaszczyk, Łukasz Żytko, Whites
- Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? – Maciej Swoboda, Netizens
- Śledzenie klienta w internecie – remarketing w praktyce – warsztat specjalny Krzysztof Wroński
Praktyczne warsztaty
Organizatorzy zadbali również o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać z narzędzi e-marketingowych. Podczas IX Kongresu odbędą się Certyfikowane Warsztaty Facebook Ads i Google Analytics prowadzone przez doświadczonych trenerów.
- Warsztaty Google Analytics – Mariusz Michalczuk, Conversion
- Jak efektywnie zarządzać social mediami – Joanna Hodera, Sociomatic
- Warsztaty Facebook Ads Manager – Piotr Chmielewski, SocialMediaNow
Inspirujące debaty
Po pierwszej części pełnych inspiracji prezentacji odbędzie się debata specjalna z udziałem prof. Jerzego Bralczyka. Kongres zakończy debata „Pytasz i wiesz” z udziałem m.in. Anny Sakowicz – chief digital officer Starcom MediaVest Group, Szymona Kosińskiego – prezesa zarządu Sarigato oraz dr Dominika Lubasza i Witolda Chomiczewskiego – radców prawnych z Kancelarii Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.
Wszystkie prelekcje we wszystkich ścieżkach wraz z warsztatami będą rejestrowane na wideo – uczestnicy będą mogli w dowolnym momencie ponownie obejrzeć prezentowane rozwiązania.
>> Czytaj więcej: Krótkie podsumowanie Nowego Kongresu Online Marketing 2014/2015
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.
[kreska]Kiedy: 12.03.2015, godzina 9:30
Gdzie: Novotel Warszawa Centrum, ul. Marszałkowska 94/98, 00-510 Warszawa
Organizator: Magazyn Online Marketing Polska
Szczegóły: www.kongres-online.pl