Nadszedł czas, aby pokazać rolę liderów i zespołów e-commerce w sukcesie marek. Ich znaczenie jest szczególnie ważne w ostatnich miesiącach będących wyzwaniem dla każdego biznesu. W konkursie e-Commerce Polska awards od 8 lat doceniamy firmy, natomiast Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku to inicjatywa zauważająca i poszukująca nowatorskich, efektywnych działań dyrektorów oraz zespołów e-commerce. Szczególnie ważnych w dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości. Wierzę, że ten konkurs będzie ceniony także przez zarządy, bo sukces dyrektora i zespołu to sukces całej firmy.
Sukces firmy to właściwi ludzie na odpowiednich stanowiskach. Zasada ta nie omija także branży e-commerce, która w ostatnich miesiącach stała się kluczowym elementem funkcjonowania wielu biznesów. Znamienny jest fakt, że właśnie w 2020 roku – w nowej, cyfrowej rzeczywistości – po raz pierwszy przyznane zostaną nagrody dla najlepszych Dyrektorów e-Commerce oraz ich zespołów. Organizatorem konkursu Dyrektor e-Commerce Roku jest Izba Gospodarki Elektronicznej.
– Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby.
Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku powstał z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. To jedna z najszybciej rozwijających się branż, a w ostatnich miesiącach siła napędowa i często jedyna opcja działania wielu biznesów.
e-Commerce wymaga interdyscyplinarnej wiedzy z wielu dziedzin, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsami się zespół, a finalnie tysiące i miliony e-konsumentów.
To styl myślenia, otwartość i działania dyrektorów e-commerce oraz ich zespołów pomagają we wdrażaniu innowacji i w efekcie sukcesie marki.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Do Konkursu można zgłosić się od 7.05.2020 do 29.06.2020.
Link do strony: https://dyrektorecommerceroku.pl/
Partnerem Głównym Konkursu są Apifonica oraz Przelewy24.
Uczestników konkursu oceniać będzie Kapituła złożona ze znanych i cenionych ekspertów branży piastujących stanowiska prezesów czy członków zarządu dużych organizacji. Wśród nich sią:
- Damian Zapłata, Członek Zarządu Allegro.pl
- Dionizy Smoleń, Dyrektor, Sektor Publiczny, PwC
- Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
- Jacek Kinecki, CCO Przelewy24
- Jarosław Sokolnicki, Retail & Consumer Goods Industries Country Lead Microsoft
- Krzysztof Folta, Prezes TIM S.A.
- Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
- Łukasz Woźnica, Business Development Director Apifonica
- Marcin Łachajczyk, General Manager Ceneo
- Robert Olędzki, Digital Business Director PAYBACK
Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku 2020 ma także 6-ciu AMBASADORÓW, którzy mocno wierzą w rolę e-commerce w biznesie oraz w ludzi z tej właśnie branży. Poniżej ich komentarze.
Dla większości organizacji to e-commerce jest kluczowym narzędziem wzrostu. Liderzy zyskują nawet dwucyfrowe wzrosty w swoich kategoriach. Najlepsi dyrektorzy nie tylko błyskawicznie potrafią analizować dane, ale też doskonale wiedzą, po które narzędzie sięgać, aby komunikacja z klientem w optymalny sposób pozwalała osiągać założone cele. Właśnie takich ekspertów chcemy znaleźć i nagrodzić w plebiscycie Dyrektor e-Commerce Roku – Marcin Łachajczyk, Ambasador Konkursu, CEO Ceneo.
Polacy coraz szybciej przestawiają się z zakupów offline na online, bo tak jest wygodniej, prościej i taniej. Idealny dyrektor e-commerce jest świadomy tego megatrendu, wyczuwa koniunkturę i potrafią ją wykorzystać. Od jego strategicznego podejścia i dalekosiężnej wizji zależy, czy marka będzie w stanie wskoczyć do pociągu e-commerce, czy nie. Taki menedżer – wizjoner, ogarniający wiele sfer: od skutecznej sprzedaży, przez efektywną komunikację po świetne relacje z klientami, zasługuje na tytuł Dyrektora c-Commerce Roku. – Damian Zapłata, Członek Zarządu Allegro.pl
Tak jak omnichannel, multikanałowość stanowią swoisty ideał dla branży e-commerce, tak samo dyrektor e-commerce musi być „omni” czy „multi”, dysponując kompetencjami z różnych obszarów i stale je rozwijając. To ktoś, kto nie tylko jest na bieżąco z najnowszymi trendami w zakresie technologii, ale potrafi także przyjąć perspektywę klienta czy pracowników działu sprzedaży. Człowiek zarządzający tak dynamicznie zmieniającym się obszarem jak e-commerce musi mieć w sobie także co najmniej nutkę wizjonerstwa.
Cieszę się, że zadaniem konkursu Dyrektor e-Commerce Roku jest dostrzeganie i promocja takich osób. Dlatego z przyjemnością zostałem ambasadorem edycji 2020 i gorąco zachęcam do udziału – Krzysztof Folta, Ambasador Konkursu, CEO TIM S.A.
E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce. To istotna arteria polskiego biznesu, za którą kryją się przemyślane projekty, innowacyjne rozwiązania, realizacja ambitnych planów i celów. To praca w niezwykle wymagającym i konkurencyjnym środowisku. Za sukcesem wszystkich projektów e-commerce stoją przede wszystkim ludzie – dyrektorzy i zespołu e-commerce. Kapituła konkursu „Dyrektor e-Commerce Roku 2020” nagradza wybitne osoby, mające realny wpływ na polski biznes on-line. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w tym prestiżowym konkursie – Łukasz Szymula, Ambasador Konkursu, Country Manager CEE & Poland, Tradedoubler.
Cyfrowa rzeczywistość kreuje coraz większe wymagania i sprawia, że konieczne jest nieustanne podnoszenie poziomu wiedzy i kompetencji. Dla każdego dyrektora e-commerce ta sytuacja stanowi jednak szansę na zdobycie doświadczenia i osiągnięcie sukcesu – od liderów wymaga się przecież najwięcej. Ten konkurs z pewnością pozwoli docenić ich pracę i wkład w rozwój rynku e-commerce – Jacek Kinecki, Ambasador Konkursu, CCO Przelewy24.
Jak zarządzać wirtualnymi procesami, w których kluczową rolę odgrywają żywi ludzie? Co zrobić, by efektywność, optymalizacja, kreatywność nie stały się jedynie digitalową nowomową, a odnosiły do rozwiązań funkcjonujących w rzeczywistości? Osoby, które zarządzają na co dzień obszarem on-line w firmach muszą działać szybko, ale rozważnie, inspirować, ale znajdować potwierdzenie w liczbach; nieustająco iść do przodu; ale pamiętać o konkretnych celach biznesowych. Dyrektor ecommerce powinien być zatem ekspertem nie tylko w swojej branży, musi zachować ciekawość świata i wnikliwość obserwatora zwyczajów konsumenckich. To prawdziwie fascynujące, ale niezwykle trudne zadanie – Robert Olędzki, Ambasador Konkursu, Digital Business Director PAYBACK.
Partnerem Głównym Konkursu są Apifonica oraz Przelewy24.
Partnerzy Medialni: E-Commerce w Praktyce, My Company Polska oraz e-biznes.pl
Link do strony: https://dyrektorecommerceroku.pl/