Jak dziś skutecznie sprzedawać? To temat przewodni pierwszego wydania dwumiesięcznika „Nowa Sprzedaż” - nowego czasopisma skierowanego do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta.
Główną zawartość magazynu „Nowa Sprzedaż” stanowią informacje o praktycznym podejściu do sprzedaży i obsługi klienta krok po kroku, artykuły o skutecznych narzędziach, metodach i rozwiązaniach wspierających handlowców. W czasopiśmie czytelnicy znajdą fachową ekspercką wiedzę, dzięki której firmy zarabiają więcej.
– Dwumiesięcznik „Nowa Sprzedaż” powstał z potrzeby usystematyzowania i pogłębiania wiedzy na temat skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. Sprzedaży mądrej, która dostarcza prawdziwą wartość klientowi. Sprzedaży postrzeganej jako proces, w który powinni być włączeni wszyscy pracownicy w firmie – bez względu na to, jakie funkcje w niej pełnią – mówi Paweł Koziara, redaktor naczelny magazynu. – Obsługa klienta jest natomiast integralnym elementem procesu sprzedaży. Od jej jakości zależy wzrost lub spadek lojalności klientów, a to z kolei w dłuższej perspektywie wpływa na sprzedaż – dodaje Koziara.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Dlaczego warto czytać „Nową Sprzedaż”?
- Poznasz metody, narzędzia i rozwiązania istotnie wpływające na jakość pracy handlowca.
- Nauczysz się od najlepszych ekspertów jak krok po kroku zdobywać kolejnych klientów.
- Rozwiniesz swoje umiejętności i dołączysz do najlepszych sprzedawców.
- Poznasz najlepsze praktyki skutecznej i nowoczesnej obsługi klienta.
- Przeczytasz najwyższej jakości artykuły eksperckie.
- Dowiesz się jak Ty i Twoja firma możecie zarabiać więcej.
Pierwszy numer magazynu ma na celu odpowiedzieć na pytanie: „Jak dziś skutecznie sprzedawać?”. Czytelnicy dowiedzą się, dlaczego warto odwrócić zasady gry w sprzedaży, jak zmienia się proces zakupowy klienta B2B, jaką rolę w tym procesie odgrywają media społecznościowe oraz jak wykorzystać ich potencjał. W numerze można znaleźć wskazówki, jak stworzyć efektywny profil handlowca na LinkedInie i umiejętnie go wykorzystać, aby zdobyć nowych klientów.
Gwarantem rzetelnej wiedzy przekazywanej na łamach czasopisma są starannie dobrani, najlepsi autorzy z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży. W pierwszym numerze magazynu można znaleźć artykuły przygotowane m.in. przez Roberta Grzybka, Aleksandrę Harasiuk, Rafała Judka, Izę Krejcę-Pawski, Rafała Mroza, Marcina Sebastiana Rogowskiego i Piotra Stohnija.
Partnerami wydania są Inis i LiveSpace.
– Wierzymy, że w niedalekiej przyszłości marka „Nowa Sprzedaż” stanie się synonimem najwyższej jakości i pewnym źródłem wiedzy dla handlowców, właścicieli firm i doradców klienta – podsumowuje Koziara.
Zamów teraz pierwszy numer „Nowej Sprzedaży”
Spis treści:
- Diabeł tkwi w szczegółach: 10 zachowań, którymi sabotujesz swoją sprzedaż
- #TEMAT NUMERU: Nowa sprzedaż w praktyce, czyli dlaczego warto odwrócić zasady gry
- #TEMAT NUMERU: Zmiany w procesie zakupowym klienta B2B – moda czy trend?
- #TEMAT NUMERU: Dobry standard to za mało
- #TEMAT NUMERU: Internet źródłem leadów kontaktowych
- #TEMAT NUMERU: Media społecznościowe w procesie sprzedaży
- #TEMAT NUMERU: Efektywny profil handlowca na LinkedInie
- 6 ograniczających przekonań w sprzedaży
- Proces sprzedaży – zdefiniuj, mierz, optymalizuj
- Prospecting – czyli jakie cztery kroki podjąć, by szybko pozyskać nowego klienta?
- Cold e-mail marketing, czyli dlaczego e-mail jest lepszy niż telefon
- Aktywizuj SMS-em!
- Zaangażowanie pracowników w dobrą obsługę klienta
- Jak kształtować standardy obsługi klienta z wykorzystaniem badań mystery shopper?
- Dlaczego bardziej opłaca się utrzymywać dotychczasowych klientów niż zdobywać nowych
- Obalono teorię słabych więzi! Czyli o tym, jak mocne relacje wpływają na zwiększenie liczby rekomendacji
- Jak skutecznie realizować przedsprzedaż produktów/usług. Część 1.
- Radykalne negocjacje – gra tylko dla orłów! Część 1. Właściwy paradygmat
- Rzecz o komunikacji menedżera i reszty świata. Część 1. Wprowadzenie
- Nowa sprzedaż kontra wielkie G