Jak dziś skutecznie sprzedawać? To temat przewodni pierwszego wydania dwumiesięcznika „Nowa Sprzedaż” - nowego czasopisma skierowanego do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta.

Główną zawartość magazynu „Nowa Sprzedaż” stanowią informacje o praktycznym podejściu do sprzedaży i obsługi klienta krok po kroku, artykuły o skutecznych narzędziach, metodach i rozwiązaniach wspierających handlowców. W czasopiśmie czytelnicy znajdą fachową ekspercką wiedzę, dzięki której firmy zarabiają więcej.
– Dwumiesięcznik „Nowa Sprzedaż” powstał z potrzeby usystematyzowania i pogłębiania wiedzy na temat skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. Sprzedaży mądrej, która dostarcza prawdziwą wartość klientowi. Sprzedaży postrzeganej jako proces, w który powinni być włączeni wszyscy pracownicy w firmie – bez względu na to, jakie funkcje w niej pełnią – mówi Paweł Koziara, redaktor naczelny magazynu. – Obsługa klienta jest natomiast integralnym elementem procesu sprzedaży. Od jej jakości zależy wzrost lub spadek lojalności klientów, a to z kolei w dłuższej perspektywie wpływa na sprzedaż – dodaje Koziara.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Dlaczego warto czytać „Nową Sprzedaż”?
- Poznasz metody, narzędzia i rozwiązania istotnie wpływające na jakość pracy handlowca.
- Nauczysz się od najlepszych ekspertów jak krok po kroku zdobywać kolejnych klientów.
- Rozwiniesz swoje umiejętności i dołączysz do najlepszych sprzedawców.
- Poznasz najlepsze praktyki skutecznej i nowoczesnej obsługi klienta.
- Przeczytasz najwyższej jakości artykuły eksperckie.
- Dowiesz się jak Ty i Twoja firma możecie zarabiać więcej.
Pierwszy numer magazynu ma na celu odpowiedzieć na pytanie: „Jak dziś skutecznie sprzedawać?”. Czytelnicy dowiedzą się, dlaczego warto odwrócić zasady gry w sprzedaży, jak zmienia się proces zakupowy klienta B2B, jaką rolę w tym procesie odgrywają media społecznościowe oraz jak wykorzystać ich potencjał. W numerze można znaleźć wskazówki, jak stworzyć efektywny profil handlowca na LinkedInie i umiejętnie go wykorzystać, aby zdobyć nowych klientów.
Gwarantem rzetelnej wiedzy przekazywanej na łamach czasopisma są starannie dobrani, najlepsi autorzy z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży. W pierwszym numerze magazynu można znaleźć artykuły przygotowane m.in. przez Roberta Grzybka, Aleksandrę Harasiuk, Rafała Judka, Izę Krejcę-Pawski, Rafała Mroza, Marcina Sebastiana Rogowskiego i Piotra Stohnija.
Partnerami wydania są Inis i LiveSpace.
– Wierzymy, że w niedalekiej przyszłości marka „Nowa Sprzedaż” stanie się synonimem najwyższej jakości i pewnym źródłem wiedzy dla handlowców, właścicieli firm i doradców klienta – podsumowuje Koziara.
Zamów teraz pierwszy numer „Nowej Sprzedaży”

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Spis treści:
- Diabeł tkwi w szczegółach: 10 zachowań, którymi sabotujesz swoją sprzedaż
- #TEMAT NUMERU: Nowa sprzedaż w praktyce, czyli dlaczego warto odwrócić zasady gry
- #TEMAT NUMERU: Zmiany w procesie zakupowym klienta B2B – moda czy trend?
- #TEMAT NUMERU: Dobry standard to za mało
- #TEMAT NUMERU: Internet źródłem leadów kontaktowych
- #TEMAT NUMERU: Media społecznościowe w procesie sprzedaży
- #TEMAT NUMERU: Efektywny profil handlowca na LinkedInie
- 6 ograniczających przekonań w sprzedaży
- Proces sprzedaży – zdefiniuj, mierz, optymalizuj
- Prospecting – czyli jakie cztery kroki podjąć, by szybko pozyskać nowego klienta?
- Cold e-mail marketing, czyli dlaczego e-mail jest lepszy niż telefon
- Aktywizuj SMS-em!
- Zaangażowanie pracowników w dobrą obsługę klienta
- Jak kształtować standardy obsługi klienta z wykorzystaniem badań mystery shopper?
- Dlaczego bardziej opłaca się utrzymywać dotychczasowych klientów niż zdobywać nowych
- Obalono teorię słabych więzi! Czyli o tym, jak mocne relacje wpływają na zwiększenie liczby rekomendacji
- Jak skutecznie realizować przedsprzedaż produktów/usług. Część 1.
- Radykalne negocjacje – gra tylko dla orłów! Część 1. Właściwy paradygmat
- Rzecz o komunikacji menedżera i reszty świata. Część 1. Wprowadzenie
- Nowa sprzedaż kontra wielkie G