Poprawnie wdrożona strategia customer experience w organizacji pozwala zarządzać celami, a przy tym uwzględniać perspektywę klientów o zróżnicowanych potrzebach, oczekiwaniach i emocjach. Tylko na takiej podstawie można podejmować odpowiednie działania, sprawiające, że będą oni kochać produkty i usługi jednej marki, preferując ją względem innych, często o bardzo zbliżonej ofercie. Na czym budować pozytywny customer experience? Jakie inicjatywy muszą być wdrażane w przedsiębiorstwach w Polsce, by możliwe było budowanie programów poprawiających doświadczenia klientów?
Z tego artykułu dowiesz się:
- co się kryje pod pojęciem customer experience i jak zarządzać tym obszarem,
- co w największym stopniu wpływa na to, jak polscy konsumenci oceniają doświadczenia z kontaktu z daną marką,
- jak kreować pozytywne doświadczenia klientów z wykorzystaniem nowych technologii cyfrowych,
- czy inwestycje w budowanie doświadczeń klientów są uzasadnione.