Wszyscy znają empik.com, doz.pl, eobuwie.pl, x-kom.pl – to najwięksi gracze na rynku e-commerce. Wiele osób chciałoby poznać i zacząć stosować techniki SEO, dzięki którym najbardziej znane marki zyskały rozgłos, sławę i rekordy sprzedaży. Jeśli jesteś jedną z nich, sprawdź, co odkryli eksperci Semcore i specjaliści zaprzyjaźnieni z firmą.
Najlepsi pod lupą – raport Semcore
Kilka ostatnich miesięcy udowodniło jak ważne jest pozycjonowanie. Potwierdza to badanie Izby Gospodarki Elektronicznej opublikowane w czerwcu. Według niego aż 72% internautów dokonywało zakupów w sieci. Statystyki sprawiły, że znacznie więcej firm zdecydowało się zainwestować w rozwój swojego biznesu internetowego. Jednak czy podstawowe metody pozycjonowania są wystarczające, aby wygrać z konkurencją? Specjaliści Semcore i partnerzy projektu postanowili zbadać ten temat. Grupa ekspertów, którzy od lat skutecznie dba o pozycjonowanie klientów, stworzyli raport „Jak działają polscy liderzy e-commerce?”. Co się w nim znajduje? Są tam między innymi triki pozycjonerskie największych marek działających w polskim e-commerce. Czy poznając je i stosując w swoim biznesie, osiągniesz szybki sukces? Nie, to tylko czubek góry lodowej, który zwraca uwagę na wiele ważnych aspektów pozycjonowania. Zapoznając się z raportem, poszerzysz swoją perspektywę i spojrzysz inaczej na SEO, wdrożysz nowe rozwiązania. To solidna porcja wiedzy, którą nie pogardzą nawet najbardziej doświadczeni w branży.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Kto i po co stworzył raport?
Analizą takich biznesów, jak: empik.com, eobuwie.pl. doz.pl, x-kom.pl, zalando.pl i oponeo.pl zajęły się osoby od lat związane z SEO. To znani specjaliści, w tym eksperci Semcore, którzy znają oczywiste mechanizmy rządzące wynikami wyszukiwarek, ale też wciąż znajdują nowatorskie i skuteczne metody. Nie patrzą na SEO schematycznie, a szukają rozwiązań dopasowanych do konkretnych branż, zwracając uwagę na aspekty, które wiele osób pomija. Raport jest tylko wstępem do pokazania jak złożone i rozbudowane są mechanizmy związane z pozycjonowaniem. Został on stworzony po to, aby pokazać triki znanych marek, którymi może zainspirować się każdy i zwrócić uwagę na to, jak istotne jest szersze spojrzenie na SEO. W skład grupy ekspertów tworzących raport weszły najbardziej znane osoby ze świata pozycjonowania.
Wśród nich są:
Ryszard Czernik – zajmuje się marketingiem internetowym już kilka lat. Dzięki temu w swoich projektach sprawnie łączy wiedzę dotyczącą SEO, UX i e-commerce.
Paweł Gontarek – ekspert SEO z wieloletnim doświadczeniem, który nie tylko zajmuje się skutecznym pozycjonowaniem, ale również dzieli się wiedzą na blogu zgred.pl.
Daniel Wolszon – doświadczony analityk, który skutecznie optymalizuje witryny pod kątem wyników wyszukiwania w Google.
Mieczysław Wila – działający w e-marketingu od 10 lat. Biegły w e-commerce, skupiający się na doświadczeniach użytkowników (UX).
Marcin Stypuła – Założyciel Semcore, człowiek z misją i wizją, dla którego e-commerce jest źródłem ciągłych wyzwań. Innowator, mistrz virali oraz tworzenia skutecznych strategii marketingowych.
Aleksander Cierniewski – W Semcore działa od samego powstania firmy. Wykorzystuje doświadczenie w sprzedaży i wiedzę o e-commerce, tworząc najlepszy zespół handlowy. Buduje strategie, które spełniają oczekiwania i cele biznesowe klientów.
Damian Hliwa – Specjalista SEO, który swoją skuteczność udowadnia od ponad 6 lat. Szkoli, wykonuje wnikliwe audyty i znajduje dopracowane rozwiązania zwiększające widoczność klientów z segmentu e-commerce.
Bartek Kubala – SEO to od lat nie tylko jego praca, ale też pasja. Skuteczne pozycjonowanie stron klientów to dla niego połowa sukcesu, na który składa się też wiedza i doświadczenie z UX.
Analizowane marki – poznaj przyczyny ich widoczności w sieci
Zastanawiasz się, co stoi za sukcesem sprzedaży internetowej najlepszych w branży obuwniczej, elektronicznej, odzieżowej, wydawniczej, motoryzacyjnej i medycznej? Zobacz raport przygotowany przez Semcore i partnerów. Znajdziesz w nim Top 3 oraz Top 10 słów kluczowych, analizę link buildingu, ocenę techniczną, weryfikację contentu, działań UX, skuteczne triki, a nawet błędy największych graczy e-commerce! Prześledź działania SEO empik.com, eobuwie.pl. doz.pl, x-kom.pl, zalando.pl i oponeo.pl.
Raport SEO od Semcore – dlaczego warto przeczytać?
Raport „Jak działają polscy liderzy e – commerce?” stanowi wnikliwą analizę działań SEO największych graczy w branży. Dowiesz się z niej, jakie metody działają najskuteczniej i co warto wdrożyć we własnym sklepie internetowym, by zwiększyć swoją widoczność w Internecie. Z raportu jasno wynika, że każda z analizowanych witryn przykłada wagę do pozyskiwania wartościowych linków. Na większości portali nacisk położny jest na linkowanie zewnętrzne. Wszystkie marki wymienione w raporcie stosują strategie odpowiedniego dobierania słów kluczowych. Proporcje fraz, ich ilość i rodzaj są zróżnicowane, ale w każdym przypadku słowa kluczowe pojawiają się na wielu podstronach. Raport jasno pokazuje, że liderzy branży e-commerce stawiają na wartościowe treści. Niemalże każda marka posiada swojego autorskiego bloga czy sekcję poradnikową. Warto zwrócić uwagę na optymalizację witryn pod kątem technicznym.
Jeśli chcesz zapoznać się z efektem prac ekspertów, to zobacz raport!
Poznaj Semcore
Semcore to eksperci SEO, UX, content marketingu oraz specjaliści od płatnej reklamy online. Przedsiębiorstwo to łączy doświadczenie ze świeżym spojrzeniem, innowacjami i rewolucyjnymi strategiami. Działania Semcore nie tylko zwiększają widoczność klientów, sprowadzając ruch na ich strony, ale też pomnażają ich zyski poprzez optymalizację konwersji i dopracowanie ścieżki zakupowej. Dowiedz się więcej o najlepszej agencji SXO w Polsce.