Kochający klient to jeden z najcenniejszych zasobów przedsiębiorstwa. Choć nie przesyła laurek i kwiatów, można go bardzo łatwo odróżnić od pozostałych. Jest zadowolony z dokonanego zakupu, poleca firmę innym i wraca, gdy czegoś potrzebuje. Taki klient to prawdziwy skarb – zapewnia regularne przychody i pomaga pozyskiwać kolejnych kupujących. Jak jednak zdobyć jego serce na konkurencyjnym rynku? Kluczem jest lepsze poznanie i nawiązanie relacji. Możemy wtedy budować przewagę, bazując na takiej jakości obsługi, jakiej nie znajdzie u naszej konkurencji. Przyjrzymy się sytuacjom, w których mamy okazję budować relacje.

Z tego artykułu dowiesz się:
- dlaczego należy dbać o obsługę klienta,
- czego nie lubi klient, który dzwoni do Twojej firmy,
- jak i kiedy odpisywać na e-maile,
- za co klient pokocha Twoją firmę i dlaczego ma to zrobić.