Jednym z głównych elementów procesu sprzedaży jest sprawna i bezproblemowa obsługa klienta. Ma ona ogromny wpływ – szczególnie w e-handlu – na pozyskiwanie nowych klientów. Czy zastanawiałeś się kiedyś nad usprawnieniem kontaktu z użytkownikami Twojej strony internetowej? Zobacz, jak możesz to zrobić dzięki nowoczesnej aplikacji call web.
Z tego artykułu dowiesz się:
- co ma wpływ na usprawnienie procesu sprzedaży na Twojej stronie internetowej,
- dlaczego warto zainstalować widżet w witrynie,
- w jaki sposób zwiększyć sprzedaż online dzięki aplikacji call web.
Strategia marketingowa: zadowolony klient
Sytuacja rynkowa w ostatnim czasie znacznie się zmieniła. Wielu sprzedawców przeniosło swój biznes do internetu, co doprowadziło do wzrostu konkurencji i napędziło cały rynek e-commerce, również w kontekście działań marketingowych. Aby przebić się z ofertą i przekonać do niej klientów, trzeba się wyróżnić.
W marketingu internetowym nie wystarczą już tylko reklama czy dobre pozycjonowanie strony. Kiedy tworzysz strategię marketingową, powinieneś skupić się na pozytywnym doświadczeniu użytkownika, czyli user experience. Dzisiaj to dbałość o klienta jest wyznacznikiem sukcesu. Musisz wzbudzić w nim zaufanie, wywołać pozytywne emocje oraz zapewnić mu sprawną obsługę i komunikację.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Użytkownik Twojej strony ma się po niej sprawnie poruszać, dlatego powinna być ona intuicyjna, a sam proces zakupowy – prosty i bezpieczny. Ważne są więc zarówno jej estetyka, jak i organizacja. Nawet drobne zmiany wprowadzone w witrynie mogą mieć kluczowy wpływ na sprzedaż. Często wystarczą małe modyfikacje wyglądu, wyeksponowanie ważnych przycisków czy uproszczenie kontaktu, np. za pomocą aplikacji call web.
Wskazówka
Narzędzia, które wspierają obsługę klienta, to dziś podstawa. Szybki kontakt z Twoją firmą zwiększa zaufanie do niej i ma wpływ na satysfakcję kupującego. Zadowolony klient nie tylko będzie polecał Twoją firmę innym, lecz także będzie mniej podatny na reklamy konkurencji, a to już dla Ciebie realny zysk.
Komunikacja firma – klient. Gdzie jest problem?
Klient zainteresowany produktem lub usługą przegląda Twoją witrynę. Zanim jednak podejmie decyzję o zakupie, chciałby poznać więcej szczegółów i zadać kilka ważnych z jego punktu widzenia pytań. I tu zaczyna się problem. Nie na każdej stronie użytkownik z łatwością może odnaleźć numer kontaktowy, a dodzwonienie się na infolinię często graniczy z cudem.
Pamiętaj
Oczekiwanie w kolejce na połączenie z konsultantem, stale zajęta linia, przełączanie rozmówcy między działami – to wszystko powoduje ogromną irytację. Klient się denerwuje, traci czas i pieniądze, a to już dla Twojej firmy czerwona kartka. Zniechęcony i zniesmaczony, ostatecznie zrezygnuje z zakupu i wybierze konkurencję.
call web – nowoczesne rozwiązanie, które udoskonala obsługę klienta
W tej sytuacji z pomocą przychodzi nowoczesne rozwiązanie, jakim jest aplikacja call web. Dzięki niej użytkownik nie musi szukać na Twojej stronie numeru telefonu lub oczekiwać w nieskończoność na połączenie.
Stylowy widżet kontaktowy – w postaci słuchawki, którą można dowolnie personalizować – podąża wraz z odwiedzającym po Twojej stronie internetowej. Nienachalnie sugeruje potencjalnemu klientowi kontakt i nie utrudnia mu przeglądania witryny. Dodatkowo pozwala na pozostawienie numeru telefonu w celu zamówienia automatycznego oddzwonienia.
Aplikacja łączy użytkownika z Twoją firmą w ciągu kilku sekund. Klient może także ustalić dogodny dla siebie termin rozmowy i nie musi się obawiać, że konsultant zaskoczy go telefonem w nieodpowiednim momencie, np. gdy w jest pracy lub podczas prowadzenia samochodu. Proste, prawda?
Wskazówka
Dzięki narzędziu call web udoskonalisz obsługę klienta, poprawisz wizerunek firmy, a Twoja strona będzie wyglądać bardzo profesjonalnie. Ułatwisz internautom pozyskanie informacji i zwiększysz zaufanie do swojej firmy, a to z kolei poprawi sprzedaż, czyli pomnoży Twój zysk.
Dlaczego aplikacja call web jest taka atrakcyjna?
Kiedy zdecydujesz się na zainstalowanie aplikacji call web na swojej stronie, zyskasz dostęp do każdej z jej funkcji – niezależnie od wybranego pakietu. Instalacja, na którą składa się zaledwie kilka kroków, jest bardzo szybka i prosta: wystarczy założyć konto i skonfigurować rozwiązanie według własnych potrzeb. Dzięki całkowitej personalizacji widżetu bez problemu dostosujesz go do swojej strony, a cała operacja potrwa tylko kilka minut.
call web doskonale sprawdzi się w e-sklepie, salonie fryzjerskim, w hotelu czy biurze podróży – czyli wszędzie, tam gdzie szybki kontakt z klientem wpływa na zysk.
Co zyskasz dzięki aplikacji call web:
- ułatwisz kontakt potencjalnym klientom i zaoszczędzisz ich czas,
- dzięki dodatkowej liczbie połączeń, zwiększysz swoją sprzedaż,
- poprawisz efektywność pracy konsultantów przez jej monitorowanie.
call web to nowoczesne i zautomatyzowane rozwiązanie, które wznosi obsługę klienta na wyższy poziom. Po rejestracji na stronie www.callweb.pl możesz przetestować aplikację za darmo i bez zobowiązań.
Materiał partnera