Mobile Trends Conference for e-commerce to wyjątkowa edycja przygotowana specjalnie z myślą o całej branży sprzedaży internetowej! 13-14 września 2018 roku w Krakowie odbędzie się po raz pierwszy. Jej celem jest popularyzacja wykorzystania kanału mobile w e-commerce i edukacja jak robić to właściwie. To jedyna konferencja, podczas której specjaliści branży e-commerce i mobile łączą siły, by omówić nowe trendy w gronie innych ekspertów.

Coraz więcej konsumentów kupuje mobilnie. M-commerce rośnie w siłę, a przedsiębiorstwa powinny być przygotowane na działanie zgodnie z tym trendem, bo niewątpliwie najbliższe lata będą należały właśnie do niego. Konferencja skierowana jest do wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się, jak efektywnie korzystać z kanału mobilnego w sprzedaży swoich produktów i usług, a przy tym zwiększyć zysk.
Ponad 25 prelegentów z polskich i zagranicznych firm, które na co dzień skutecznie wykorzystują potencjał m-commerce, praktyczne wskazówki do wdrożenia we własnym biznesie, poparte konkretnymi przykładami i danymi, panel dyskusyjny oraz sesja Q&A, dające szansę na lepsze nawiązanie interakcji, a na deser wyjątkowy networking, z którego Mobile Trends słynie od lat, umożliwiający poznanie największych graczy rynkowych oraz firmy budujące dopiero swoje działalności – a to wszystko w ciągu dwóch dni w Krakowie!
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Już teraz zarejestruj się na stronie https://ecommerce.mobiletrends.pl/rejestracja.
Nowa formuła!
Pierwszego dnia zaplanowany został dzień ogólny i prelekcje dotyczące mobile w e-commerce, dzięki czemu uczestnicy poznają najnowsze trendy oraz zagadnienia dotyczące tej tematyki. Wieczorem natomiast wszyscy zostaną zaproszeni na imprezę integracyjną, gdzie w luźnej atmosferze będzie można nawiązać nowe relacje biznesowe. Drugiego dnia nastąpi z kolei podział na dwie ścieżki:
- Projektowanie/UX/design(dla twórców rozwiązań mobilnych w e-commerce, projektantów aplikacji, osób zajmujących się UX oraz designem, a także wszystkich pasjonatów kreowania użytecznych i dostosowanych do użytkowników rozwiązań);
- Marketing/reklama/sprzedaż(dla przedstawicieli branży e-commerce, odpowiadających za procesy sprzedażowe, specjalistów ds. promocji, marketingu i reklamy, właścicieli, dyrektorów i managerów sklepów internetowych).
Nowością będzie również panel dyskusyjny, podczas którego eksperci odpowiedzą na pytania oraz przedyskutują poruszane podczas prelekcji tematy. Tradycyjnie odbędzie się także quiz wiedzy o mobile z nagrodami dla najlepszych uczestników.
Prelegenci z Polski i zagranicy
Znamy już większość prelegentów, którzy pojawią się na scenie we wrześniu. Będą to m. in.:
- Steven Hoober (4ourth Mobile), który wie wszystko na temat tego, w jaki sposób ludzie w rzeczywistości posługują się ekranami dotykowymi na smartfonach i tabletach i chętnie podzieli się swoimi wieloletnimi doświadczeniami z branżą e-commerce, twórca oryginalnego systemu designu pod tym kątem;
- Artur Jabłoński (arturjablonski.com), którego nie trzeba przedstawiać osobom zajmującym się marketingiem internetowym, znający każdą tajemnicę udanej kampanii na Facebook’u, zwłaszcza pod kątem mobile, który opowie o tworzeniu skutecznej sprzedażowo reklamy;
- Maciek Ziemczonek (Domodi), specjalizujący się w SEO, SEM, performance marketingu, analityce internetowej oraz e-mail marketingu, który pokaże na podstawie konkretnych badań, jakie funkcjonalności warto rozwijać, żeby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym;
- Maciej Żyto (RTV euro AGD), z 18-letnim doświadczeniem w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobytym w omnichannel retail, programach lojalnościowych i telekomunikacji, który przedstawi kilka przykładów ze swojej pracy;
- Adam Wesołowski (Ladder.io), jedyny w Polsce marketing ekspert w programie Google Developers Experts, który opowie o działaniach Growth Marketing’owych (Growth Hacking) w rozwoju aplikacji mobilnych.
- Tomasz Karwatka (Divante), od lat dostarczający rozwiązania e-commerce dla swoich klientów, który opowie o Progressive Web Apps i jego znaczeniu dla całej branży sprzedaży internetowej;
- Kasper Szymanski (SearchBrothers.com), jeden z nielicznych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu zasad Google oraz analizie spamu w wynikach wyszukiwania, który poprowadzi sesję Q&A dotyczącą Google i SEO;
- Krzysztof Marzec (Deva Group), certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics, który jak zwykle swoją ekspercką wiedzę poprze licznymi przykładami;
- Sebastian Malczyk (Miquido), pomagający zmieniać pomysły w funkcjonalne oprogramowania za pomocą dobranych do tego właściwych technologii i narzędzi, który pokaże rolę Big Data w e-handlu;
- Grzegorz Rudno-Rudziński (Unity), który przekuwa idee rozwoju e-commerce na systemy IT i może wiele powiedzieć na temat omnichannel, biorąc pod uwagę zrealizowane projekty i wieloletnią praktykę;
- Konrad Dzwinel (Brainly) na co dzień budujący strony, aplikacje webowe i hybrydowe oraz Patrycja Rozmus (Brainly), kierowniczka zespołu Design System, którzy pokażą swoje spojrzenie na tworzenie systemów sklepów, zarówno od strony programisty, jak i designerki.
Aktualną listę prelegentów można znaleźć na stronie https://ecommerce.mobiletrends.pl/prelegenci.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Odkryj nowe możliwości w sprzedaży internetowej i wykorzystaj swój potencjał, dzięki kanałowi mobile! Kup bilet w niższej cenie już teraz!
Więcej informacji na stronie: https://ecommerce.mobiletrends.pl/