Katalog Marzeń, serwis z voucherami na prezenty w formie przeżyć, prezentuje swoją nową odsłonę. Po 15 latach działalności marka przeszła największy w historii rebranding, którego sercem jest nowe logo i system wizualny stworzony przez krakowskie Studio Otwarte. Nowa identyfikacja stawia na emocje, relacje i siłę wspólnego przeżywania.
Nowe logo mieni się od znaczeń. Jest w nim gwiazdka – znak marzeń, tych skrytych i wypowiedzianych na głos. Są sylwetki dwojga ludzi – symbol relacji. A to wszystko wpisane w kształt otwartej książki – katalogu, w którym utrwalają się doświadczenia. Nowa identyfikacja powstała wokół emocji. W zaprojektowanym systemie wizualnym nowoczesna typografia łączy się z odręcznymi ilustracjami i subtelnymi detalami.
Życzenia na urodzinowej kartce zawsze są odręczne. Nawet dziś. Tam kryje się charakter, nasz osobisty stosunek do osoby, którą chcemy obdarować. To fizyczny zapis emocji. Ten efekt przenieśliśmy na ilustracje i typografię, nawiązując przy okazji do formy pamiętnika. Całość uzupełniają zaokrąglone kształty ramek, które przywodzą na myśl fotografie z Polaroida – podkreślają twórcy ze Studia Otwartego.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Ta wizualna zmiana jest odzwierciedleniem głębszej przemiany strategicznej. „Dzisiaj ogromną część życia spędzamy online, a to, co dzieje się poza ekranem, zyskało zupełnie nową wartość. Naszym celem jest zachęcanie ludzi, by spędzali czas razem” – mówi Joanna Borucka, CEO Katalogu Marzeń.
Nowa odsłona Katalogu Marzeń to całościowo pomyślany, elastyczny design system, który pozwala budować zróżnicowane komunikaty – od layoutów w mediach społecznościowych po drobne smaczki ukryte w voucherach. Tak zaprojektowane, że aż chciałoby się je dostać.
Wraz z rebrandingiem, klienci otrzymali również dostęp do odświeżonej wersji serwisu katalogmarzen.pl, gdzie czeka 14 000 atrakcji i nowe vouchery.




