Już 8 września odbędzie się premiera książki związanej ze sprzedażą przez internet skierowanej wyłącznie do kobiet: „Kobieta wkracza w e-commerce. Otwórz z sukcesem sklep internetowy”.
Książka ma przygotować nie tylko do prowadzenia internetowego sklepu, ale również zaznajomić czytelniczkę z wszystkim kwestiami, które wiążą się z e-handlem. Publikacja łączy ze sobą technologiczny świat sprzedaży online z rozwojem osobistym.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
„Kobieta wkracza w e-commerce” zawiera m.in.:
- porady jak zacząć działalność w kanale internetowym,
- na co zwrócić uwagę,
- ćwiczenia z miejscem do uzupełnienia,
- wywiady z kobietami, które odnoszą sukcesy w e-commerce,
- sposoby na poradzenie sobie z wyzwaniami, jakie pojawiają się na początku.
„Współpracując na co dzień z kobietami, które myślą o założeniu własnego e-sklepu odkryłam, że mają one związane z tą kwestią, często powtarzające się problemy. Z jednej strony jest część technologiczna, nad którą nie są w stanie zapanować, nie rozumieją jej i nie wiedzą, co należy zrobić, aby ten pomysł urzeczywistnić, a z drugiej – ich własne przekonania, ograniczenia i wyzwania, jakie stawiają sobie na drodze. Dlatego postanowiłam stworzyć poradnik, który pomoże im nie tylko w przebrnięciu krok po kroku przez niezbędne formalności i czynności „techniczne”, ale także w pokonaniu pozostałych problemów. Wierzę, że pomoże wielu kobietom zawalczyć o własne marzenia i wykorzystać drzemiący w nich potencjał” – tak o idei powstania poradnika mówi Katarzyna Ryfka-Cygan, autorka.
„Kobieta wkracza w e-commerce” ma za zadanie pokazać, że aby otworzyć e-sklep nie potrzeba skomplikowanej wiedzy technicznej. Nie ma konieczności znać się na programowaniu. Za to bardzo wskazane jest praktyczne zorganizowanie sobie życia prywatnego uwzględniając w nim swój sklepowy biznes. Niezwykle ważne są też kwestie związane z logistyką i marketingiem.
Marketer+ jest patronem medialnym książki.
Publikacja już teraz dostępna jest w przedsprzedaży na stronie www.KobietaWeCommerce.pl.