Najważniejsze wydarzenie w branży marketingowej tej jesieni, na którym nie może Cię zabraknąć! Specjalna edycja cieszącego się ogromną popularnością Kongresu Online Marketing w warszawskim Multikinie Złote Tarasy! Tym razem wydarzenie potrwa, aż dwa dni.
Kongres Best of Online Marketing to niepowtarzalna okazja na spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. Merytoryczna uczta dla marketerów z konkretnym w 100% merytorycznym programem.
10 października wystąpi 21 najlepiej ocenianych prelegentów z poprzednich edycji m.in. Paweł Tkaczyk, Julia Izmałkowa, Artur Jabłoński, Katarzyna Paliwoda, Karol Dziedzic, Franciszek Georgiew, Marcin Maj i Barbara Stawarz – Garcia. Wydarzenie poprowadzi znany prezenter telewizyjny Maciej Orłoś.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Stawiamy na wiedzę i praktykę, dlatego drugiego dnia Kongresu uczestnicy będą mogli swobodnie poruszać się między ścieżkami warsztatowymi podczas sześciu paneli bez konieczności wcześniejszych zapisów.
Dodatkowo zapraszamy na wieczorną imprezę w HardRock Cafe. Afterparty będzie pełne niespodzianek, a całość odbędzie się w klimacie Rock&Roll!
Skrócony program wydarzenia:
DZIEŃ 1
- Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta? – Marcin Maj
- Dlaczego ludzie tak naprawdę unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę i zaufanie? – Julia Izmałkowa
- Rozwój formatów reklamowych i nowe sposoby promocji na Facebooku oraz Instagramie do 2020 roku. – Katarzyna Paliwoda
- Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok.- Artur Maciorowski
- Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku.- Artur Jabłoński
- Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MŚP i duże firmy)? – Łukasz Kosuniak
- Jak krok po kroku zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm. – Paweł Tkaczyk
- Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji? – Barbara Stawarz-Garcia
- W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych. – Igor Farafonow
After Party w Hard Rock Café
DZIEŃ 2
To, aż sześć paneli! Podczas każdego z nich uczestnicy mogą wybierać z trzech różnych warsztatowych prelekcji najbardziej interesujące migrując swobodnie między salami bez konieczności wcześniejszych zapisów.
Panel 1: Facebook I Instagram
Panel 2: Influencer marketing i marketing rekomendacji
Panel 3: Google AdWords
Panel 4: Pozycjonowanie
Panel 5: E-mail marketing
Panel 6: Wideo Marketing (Facebook, Instagram, You Tube)
Koniecznie dołącz do wydarzenia! Bilety są dostępne tutaj – https://www.kongres-online.pl/