Kongres Online Marketing 2024 odbędzie się w dniach 24–25 września 2024 r. w formule hybrydowej. Pierwszy dzień eventu odbędzie się w AirPort Okęcie Warszawa, a drugi – w Golden Floor Centrum, gdzie będą miały miejsce specjalistyczne warsztaty. Sprawdź szczegóły wydarzenia.
Kto wystąpi Kongresie Online Marketing 2024
Wydarzenie, odbywające się pod hasłem „Marketer w świecie algorytmów”, zgromadzi wybitnych specjalistów z branży marketingowej. Gościem specjalnym będzie Radek Kotarski – innowacyjny przedsiębiorca i autor książki „Włam się do mózgu”. Podzieli się on swoimi doświadczeniami i przemyśleniami na temat przyszłości marketingu w dobie sztucznej inteligencji.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Wśród prelegentów znajdą się również:
- Artur Maciorowski – redaktor merytoryczny Magazynu Online Marketing, niezależny trener i konsultant, który przybliży uczestnikom strategie skutecznej promocji online,
- Anna Ledwoń-Blacha – co-founder & creative director w agencji More Bananas, specjalistka od mediów społecznościowych i strategii komunikacyjnych,
- Dariusz Doliński – profesor psychologii, kierownik Katedry Psychologii Społecznej Uniwersytetu SWPS,
- Szymon Lisowski – praktyk w zakresie działań marketingowych w kanałach digital, specjalizujący się w social media marketingu,
- Tomasz Palak – radca prawny i specjalista na temat prawnych aspektów marketingu internetowego,
- Witek Wrodarczyk – CEO Adequate Interactive Boutique, ekspert w zakresie pomiaru skuteczności i ekonomiki reklamy,
- Michał Dziekoński – doświadczony trener i konsultant, specjalizujący się w zarządzaniu strategicznym i marketingu,
- Tomasz Rzepniewski – managing partner GroupM Nexus, specjalista w dziedzinie digital marketingu,
- Kamil Bolek – ekspert od influencer marketingu i YouTube’a,
- Szymon Słowik – specjalista SEO, założyciel agencji TAKAOTO.PRO,
- Paweł Gontarek – doświadczony specjalista SEO i autor bloga zgred.pl,
- Robert Niechciał – CTO agencji Vestigio, inżynier z wieloletnim doświadczeniem w SEO,
- Grzegorz Strzelec – specjalista SEO, który dzieli się wiedzą zdobywaną przez lata pracy dla największych marek w Polsce.
Co znajduje się w programie Kongresu Online Marketing 2024
Program wydarzenia obejmuje prelekcje, panele dyskusyjne oraz praktyczne warsztaty, które pozwolą uczestnikom na zdobycie najnowszej wiedzy i ważnych umiejętności z zakresu marketingu cyfrowego. Kongres jest akredytowany przez DIMAQ, co umożliwia posiadaczom certyfikatu tej organizacji zdobycie punktów recertyfikacyjnych.
Dodatkową atrakcją eventu będzie konkurs dla uczestników online, w którym do wygrania będą książki prelegentów oraz najnowsze publikacje marketingowe.
Rejestracja na Kongres Online Marketing 2024 jest już otwarta. Więcej informacji oraz możliwość zgłoszenia udziału znajdują się na stronie organizatora.
Zapraszamy do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu, które stanowi doskonałą okazję do poszerzenia wiedzy, nawiązania nowych kontaktów biznesowych i czerpania inspiracji od najlepszych w branży.
Partnerem medialnym wydarzenia jest „Marketer+”