Na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie już w październiku 2016 roku ruszają nowe studia podyplomowe „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”. To jedyna tak skonstruowana propozycja dydaktyczna w kraju. Rekrutacja rozpoczyna się już w czerwcu.

Celem i misją kierunku „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” jest wykształcenie specjalistów w zakresie kreowania i zarządzania markami miejsc, miast, regionów oraz ekspertów w zakresie kreowania i promocji lokalnych marek, atrakcji turystycznych czy produktów.
Studia „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” to nowatorska propozycja dydaktyczna dla pracowników administracji publicznej, samorządów lokalnych, organizacji turystycznych, agencji kreatywnych oraz przedsiębiorców.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Kompleksowy program studiów składa się z 33 kursów, osadzonych w 6 modułach i z 184 godzin zajęć zaplanowanych na dwa semestry. Interdyscyplinarny program zajęć stawia – przede wszystkim – na praktykę.
Kadrę wykładowców tworzą uznani specjaliści, m.in. Jacek Pogorzelski (autor książek m.in. „Praktyczny marketing miast i regionów”, „(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku”), Adam Mikołajczyk i Jarosław Górski (autorzy wielu projektów strategicznych dot. brandingu oraz rozwoju miast i regionów w Polsce, Fundacja Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc), Robert Stępowski (niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc, założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl), czy prof. Andrzej Blikle (autor doktryny jakości w zarządzaniu).
Więcej informacji na temat studiów na stronie: www.marketingmiejsc.edu.pl
Facebook: www.facebook.com/studiamarketingmiejsc
Kierunkowi patronuje Marketer+

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?