Opis narzędzia
Grywalizacja nie jest kwestią trendu. To nowy sposób oddziaływania, dzięki któremu możemy budować naprawdę mocne relacje z grupą celową. Programy grywalizacyjne szczególnie się sprawdzą w środowisku biznesowym. Ponieważ pozwalają rutynowe działania osadzić w ciekawej i przyjaznej konwencji. Uczestnik wówczas ma przyjemność z udziału w programie, co wpływa na jego zaangażowanie i realizację jego zadania np. sprzedaży. Poprzez wyzwalanie emocji dzięki działaniu mechanizmów gier, uczestnicy podchodzą entuzjastycznie do zadania, bez myślenia o nim jak o kolejnym obowiązku.
Każde środowisko ma swoje wymagania. Dlatego nie bazujemy na gotowych rozwiązań i każdorazowo projektujemy grywalizacją dopasowaną do zadania, biznesu i grupy docelowej.
Korzyści
- Wzrost zaangażowania i motywacji pracownika i zwiększenie jego produktywności
- Zwiększenie sprzedaży i lepsze wyniki firmy
- Trwała integracja pracowników i poprawienie relacji między nimi
- Docenienie pracowników nie tylko poprzez gratyfikację finansową
Wybrani klienci
- Mastercard (Wyprawa Mastercard)
- Danone (Top Dan)
- Pernod Ricard (Top Racing Club)
- Sumi Agro (13 Wojownik)