Opis narzędzia
Kampanie linków sponsorowanych pozwalają dotrzeć do osób zainteresowanych określonymi produktami i usługami. Poprzez odpowiedni dobór opcji i zastosowanie specjalistycznych narzędzi Google AdWords umożliwia stworzenie kampanii precyzyjnie trafiającej do interesującej klienta grupy docelowej. Dodatkowa analiza prowadzonych działań za pomocą narzędzi analitycznych pozwala ulepszać kampanie, wprowadzać przydatne zmiany, a co za tym idzie – zwiększać przychody klienta. Aby reklamowanie poprzez system Google AdWords dawało najlepsze efekty, warto skorzystać z pomocy indywidualnego specjalisty.
Marcin Wsół – niezależny specjalista Google AdWords i Google Analytics, od ponad sześciu lat prowadzi skuteczne kampanie linków sponsorowanych dla coraz większego grona zadowolonych klientów, zajmuje się też analityką internetową oraz przeprowadza audyty kampanii Google AdWords. Posiadacz wszystkich branżowych certyfikatów Google oraz certyfikowany partner Google, autor licznych artykułów w poczytnym magazynie Marketer+, gdzie dzieli się swoją ekspercką wiedzą, zdobytą dzięki intensywnej praktyce. Współautor raportów, prognoz i opinii na interaktywnie.com. Prowadzi bloga (marcinwsol.pl/blog), na którym radzi, jak efektywnie zarządzać kampaniami Google AdWords i przybliża istotne zagadnienia związane z branżą.
Korzyści
Indywidualna opieka nad kampaniami reklamowymi klienta, od sporządzenia koncepcji kampanii aż po jej przygotowanie, uruchomienie i bieżącą optymalizację. Bezpośredni kontakt ze specjalistą czuwającym nad kampanią, możliwość otrzymania dodatkowych porad i propozycji ulepszenia dotychczasowych działań.
Oferta specjalna
Kupon o wartości 600 zł do wykorzystania na kliknięcia w drugim miesiącu prowadzenia kampanii (warunkiem jest wydanie minimum 600 zł w pierwszym miesiącu kampanii).