Opis narzędzia
Funkcjonalny gadżet reklamowy, czyli jaki? W dużym skrócie można powiedzieć – dobrze spełniający swoją funkcję. Tutaj należy sobie odpowiedzieć na pytanie, jakie funkcje powinna spełniać czapka reklamowa? Jak sama nazwa wskazuje, jej główną funkcją jest funkcja reklamowa? W związku z tym, że czapka jest elementem garderoby, to powinna cechować się także wysokimi walorami stylistycznymi i estetycznymi. W przypadku czapek z nadrukiem ich funkcje reklamowe i stylistyczne wzajemnie się przenikają i są ściśle ze sobą powiązane.
Funkcje reklamowe czapek
Można pokusić się o sformułowanie, że gadżety reklamowe (w tym czapki) są najdłużej żyjącą i aktualną formą reklamy. Główną ich funkcją reklamową jest budowa i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Są narzędziem dzięki, któremu można budować długotrwałe relacje biznesowe, doskonale wspierają lojalność klientów do danej marki czy firmy. Gadżety reklamowe doskonale sprawdzają się także w różnego rodzaju promocjach sprzedaży czy akcjach promocyjnych.
Jak w te funkcje wpisuje się gadżet w formie czapki reklamowej?
- 10 miesięcy – jest to średni czas użytkowania czapki reklamowej – czyli przekaz reklamowy, który jest prezentowany na czapce będzie oddziaływał na odbiorcę przez okres dziesięciu miesięcy.
- 3400 – jest to średnia ilość kontaktów odbiorców z przekazem reklamowym, które generuje czapka przez czas jej użytkowania. Inaczej mówiąc – przekaz reklamowy, który jest prezentowany na czapce zostanie obejrzany 3400 razy.
- CPI (cost per impression) – zestawiając koszt wyprodukowania jednej czapki reklamowej z liczbą kontaktów, które może wygenerować (3400) daje to efekt w postaci bardzo niskiego kosztu dotarcia z przekazem reklamowym.
- 69% – taki procent ankietowanych deklaruje, że posiada i użytkuje gadżet reklamowy w formie czapki.
Podsumowując powyższe dane można śmiało stwierdzić, że czapka w sposób wzorowy spełnia swoje funkcje reklamowe. Jest gadżetem, który przed długi czas generuje duża ilość kontaktów z przekazem reklamowym. Te funkcje można dodatkowo wzmacniać dzięki wykorzystaniu w swoich działaniach reklamowych jakościowych czapek, które są wzbogacone estetycznymi i jakościowymi zdobieniami.
Źródło: dane z badania” Global ad impressions study (2019 edition)” przeprowadzonego przez Advertising Specialty Institute
Oferta Headwear Professionals dostępna jest w najlepszych agencjach reklamowych i składają się na nią:
Korzyści
Czapka reklamowa jest narzędziem, które:
- kreuje pozytywny wizerunek marki i firmy
- kształtuje świadomość marki
- wspiera budowanie relacji biznesowych
- wzmacnia lojalność klientów i partnerów biznesowych
- jest skutecznym narzędziem promocji sprzedaży.
Według raportu „Percepcja upominków reklamowych” przeprowadzonym przez IPSOS dla Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) kluczową cechą gadżetów reklamowych jest ich funkcjonalność oraz jakość wykonania. Biorąc pod uwagę powyższe dwa czynniki, to czapka reklamowa wydaje się być idealnym upominkiem reklamowym.