Opis narzędzia
Data Driven Mailing działa w oparciu o Big Data i Data Management Platform, czyli umiejętne gromadzenie i analizowanie danych, a potem tworzenie scenariuszy, na podstawie których realizowane są kampanie. W skrócie Data Driven Mailing to:
- kampanie e-mailingowe napędzane danymi (agregowanymi z różnych źródeł)
- targetowanie behawioralne oparte na analizie z wykorzystaniem autorskiego systemu DMP
- gwarancja precyzyjnego dotarcia do nowych klientów, a także o podobnych profilach konsumenckich do obecnych klientów
- rezultaty wyższe nawet o 300%
Zasoby Data Driven Mailing to:
- ponad 58 000 000 milionów rekordów
- ponad 22 000 000 adresów e-mail na wyłączność
- 17 mikroserwisów
- 55 bloków marketingowych
- ponad 1500 wydawców tematycznych
- ponad 30 000 000 plików cookie
Korzyści
Co daje Data Driven Mailing?
Obecnie rolą marketera jest znalezienie efektywnych narzędzi, które wyręczą go w „zastanawianiu się” co i na kogo może zadziałać, a co za tym idzie, w jakim czasie i do kogo emitować daną konkretną treść reklamową. Nieprzewidywalność leży w naturze ludzkiej – przewidywalność w technologii. Data Driven Mailing, opierając się na zbieraniu, badaniu oraz interpretacji danych, skutecznie wspiera osoby odpowiedzialne za przygotowanie i realizowanie kampanii reklamowych, w zakresie właściwego doboru grupy docelowej, do której ma być zrealizowana efektywna wysyłka planowanej kampanii mailingowej.
Marketerze, nie musisz przewidywać i rozumieć reakcji zachodzących w umyśle i sercu klienta podczas dokonywania decyzji zakupowych. Od tego są algorytmy. Pomożemy Ci osiągnąć wyższy poziom skuteczności realizowanych przez Ciebie kampanii:
Klienci indywidualni: Mateusz Jeżyk New Business Manager, m.jezyk@inis.pl, +48 504 146 300
Agencje i domu mediowe: Jacek Konsek Head of e-mail advertising network, jacek@inis.pl, +48 535 679 748