Opis narzędzia
DMSales to nowoczesna, intuicyjna platforma do realizacji kompleksowego sms i e-mail marketingu oraz pozyskiwania Klientów. Data Driven Marketing bazując na zbieraniu i analizie danych wspiera marketerów w przygotowaniu i wysyłce kampani reklamowych do odpowiedniej grupy docelowej. Intuicyjny interfejs i nowoczesne funkcjonalności, pozwalają stworzyć profesjonalne kampanie, ukierunkowane na pozyskiwanie Klientów. Darmowy dostęp przez 14 dni.
Bazy danych
Narzędzie gromadzi dane ponad 40 milionów użytkowników Internetu. Na podstawie danych demograficznych tj. wiek, płeć, miejsce zamieszkania, posiadany majątek, urządzenia wykorzystywane podczas szukania danego produktu lub usługi w sieci budowane są profile oparte o zainteresowania i zachowania w Internecie oraz świecie rzeczywistym. Użytkownik może wykorzystywać nieograniczoną ilość filtrów i generować bazy danych Klientów indywidualnych, do których później będzie targetował swoje kampanie. System zintegrowany jest z różnymi rejestrami przedsiębiorców w kraju i za granicą, co pozwala gromadzić dane o nowych firmach w każdej branży. Posiadamy ponad 4 mln aktualnych rekordów podmiotów i instytucji. Na bieżąco monitorujemy ich kondycję finansową oraz zmiany w zarządzie. Stale weryfikujemy jakość danych zbiorów.
Geolokalizacja
Platforma poprzez przypisane kody pocztowe jest w stanie określić gdzie znajduje się dany konsument. Dodatkowo istnieje możliwość ustalenia lokalizacji w czasie rzeczywistym z dokładnością do współrzędnych geograficznych.
Wzbogacanie danych
Za pomocą narzędzia w łatwością wzbogacisz swoje dane o kliencie o imię i nazwisko, wiek, płeć, zainteresowania, dane demograficzne, nr telefonu oraz adres email.
DBMS to zespół specjalistów tworzących rozwiązania oparte na data science i sztucznej inteligencji pozwalające na zwiększenie skuteczności działań biznesowych i optymalizację procesów sprzedaży. Dostarczamy marketerom algorytmy przewidujące zachowania Klientów podczas dokonywania decyzji zakupowych.
Korzyści
- automatyczny Data Driven SMS i E-MAIL marketing napędzany danymi behawioralnymi.
- wysoki poziom skuteczności realizowanych kampanii
- budowanie profili odbiorców na podstawie różnych źródeł
- wysoka dostarczalność
- gwarancja dotarcia do nowych Klientów
- duży wybór funkcjonalności
- rozwiązania dopasowane do różnych potrzeb Klientów
- rozbudowane raporty – możliwość analizowania skuteczności przeprowadzonych działań,
- dane zgodne z RODO – wobec przedsiębiorców, których dane są wykorzystywane wykonywany jest obowiązek informacyjny przewidziany przepisami RODO, w przypadku osób
- indywidualnych pozyskujemy zgody marketingowe pozwalające na przesłanie oferty.