Opis narzędzia
Realia dzisiejszego świata, przesyconego treściami reklamowymi, sprawiają, że konwencjonalne reklamy tracą efektywność. Silniejsze oddziaływanie wykazują artykuły promocyjne, które stają się czymś osobistym dla odbiorcy.
Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce trzech międzynarodowych marek produktów reklamowych: Rubik’s, Magic Concepts i Logoloop.
Powiedzieć, że oferujemy spersonalizowane gadżety to tyle co nic nie powiedzieć. Jeżeli gadżety reklamowe kojarzysz głównie ze smyczkami, kubkami i kalendarzami, to będziesz pod wrażeniem naszej oferty. Nasze produkty mają wyraźną przewagę nad tradycyjnymi artykułami reklamowymi. Przede wszystkim są niebanalne. Ciekawość sprawia, że odbiorca od razu chce sprawdzić jak gadżet działa i co przedstawia. Angażuje on w specjalny sposób dotyk – biorąc go w ręce zmysł ten staje się wiodącym w interakcji. Badania dowodzą, że im więcej zmysłów jest zaangażowanych w odbiór reklamy, tym silniejszy efekt wywierany jest na odbiorcach. Zaangażowanie dodatkowego zmysłu zwiększa aktywność neuronów w mózgu nawet o 1000%.
Właściwości haptyczne, precyzja wykończenia, jakość materiałów i unikatowy mechanizm składania i rozkładania podświadomie przekazują odbiorcy wyobrażenie o wiedzy, fachowości i kreatywności, a także wszechstronności i innowacyjności nadawcy komunikatu. Wszystko to, wraz z efektownym projekt graficznym, wywołuje u odbiorcy pozytywne emocje i daje gwarancję, że przekaz reklamowy zostanie zapamiętany.
Kolejnym atutem jest naturalna chęć dzielenia się przedmiotami, które nas ciekawią i fascynują. Przekazywanie ich z rąk do rąk i wymiana opinii zwiększa zasięg przekazu reklamowego. Duże powierzchnie to wiele miejsca na projekt posiadający nadzwyczajne możliwości komunikacyjne.
Produkty, które oferujemy używane są podczas targów, konferencji, szkoleń, w komunikacji wewnętrznej, jako wsparcie sprzedaży, do rekrutacji i employer branding’u przez tysiące firm na świecie.
Korzyści
- komunikowanie poprzez zabawę
- spontaniczne zaangażowanie odbiorców w odbiór przekazu
- wmocnienie multisensoryczne zwiększające skuteczność zapamiętywania
- różnorodność przestrzennych form oferująca wrzechstronne możliwości komunikacji
- wiele powierzchni i mnóstwo miejsca na treści
- intrygujący proces składania i rozkładania umożliwiający storytelling
- dwa w jednym: upominek promocyjny i jednocześnie reklamowe medium 3D
Wybrani klienci
PZU, FAKRO, ASSECO, DHL, BGK, ULMA, ENERGA, WAVIN, GENERALI, CONTINENTAL, PROMAG, AFLOFARM, IAM, UM WROCŁAW, COMARCH