Opis narzędzia
Klienci nigdy nie śpią. Dlatego powinniśmy dbać o relacje z nimi na każdym kroku. Zatrzymaj konsumentów, którzy skompletowali w Twoim sklepie koszyk produktów, ale nie sfinalizowali zakupu. Zmień klientów jednorazowych w stałych. Social CRM (ang. customer relationship management) podpowie Ci, czego szukają odwiedzający, ilu Twój klient ma subskrybentów, a ile osób śledzi go na Twitterze, jaką ma pogodę w miejscu zamieszkania, z jakiego systemu korzysta, czy jest obiecującym, nowym, czy też może powracającym klientem.
Za pomocą mediów społecznościowych system automatycznie wyśle wiadomość do odwiedzających Twój biznes online.
Każda wiadomość jest konstruowana i wysyłana na podstawie zachowań użytkownika poruszającego się w aplikacji lub po sklepie www. Edrone automatycznie zbierze ogromną ilość informacji z mediów społecznościowych, nie łącząc się z Facebookiem czy Google+, i na ich podstawie utworzy przydatne segmenty. W chwili, gdy Twój klient spełni jeden z warunków: zaloguje się, dokona zakupu, wyda określoną kwotę lub nawet nie pojawi się w Twoim serwisie przez określony czas, a może tylko zmieni się u niego pogoda, edrone dostarczy mu wiadomość o odpowiedniej treści, wybierając najlepszy kanał konwersacji: e-maila, Facebooka, Twittera, a może czata zamieszczony na stronie Twojego sklepu. Google Analytics dostarcza ogólnych statystyk, natomiast edrone CRM – informacji o cechach i zachowaniu każdego klienta.
Oferta specjalna
Bezpłatne dostosowanie aplikacji. Dwumiesięczny, bezpłatny dostęp do systemu. Szczegóły na: www.edrone.me/marketer.
Korzyści
- automatyczne uzupełnianie danych i historii klientów,
- dotarcie do klientów w najlepszym momencie,
- automatyzacja procesów marketingowych,
- retencja klientów,
- mierzalność kwotowych efektów kampanii,
- cała historia klienta w jednym miejscu.
Wybrani klienci
Towson University, The Next Web, Aloha From Deer, Venezia Buty, Unisono.eu, NapoleonCat.com