Opis narzędzia
GetResponse – polskie narzędzie do zarządzania kampaniami marketingowymi online. Wyposażone jest w szereg narzędzi umożliwiających pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Za jego pomocą zbudujesz bazę adresową, wyślesz newslettery, przeprowadzisz webinary, stworzysz profesjonalnie wyglądające strony WWW, landing pages i formularze zapisu, a ponadto zautomatyzujesz komunikację marketingową w oparciu o zachowanie i preferencję klientów dzięki marketing automation. Dodatkowo, wypromujesz i sprzedasz produkty w Internecie za pomocą intuicyjnych i skutecznych lejków konwersji. Z platformy korzysta obecnie ponad 350 tysięcy klientów w 183 krajach świata.
GetResponse szczyci się najwyższym w branży współczynnikiem dostarczalności – powyżej 99% wysłanych wiadomości email trafia do skrzynek odbiorczych adresatów. W razie pytań, pomocą służy polskojęzyczny dział obsługi klienta (dostępny za pośrednictwem czatu lub drogą mailową), a dodatkowym wsparciem jest rozbudowane Centrum pomocy. Elastyczne plany cenowe pozwalają na dopasowanie narzędzia do swoich potrzeb.
Początkujący marketerzy i przedsiębiorcy mogą skorzystać z GetResponse za darmo dzięki planowi GetResponse Free, wyposażonemu w podstawowe narzędzia do zwiększenia widoczności marki w Internecie, rozbudowy bazy adresowej i komunikacji z odbiorcami.
Korzyści
- Podstawowe narzędzia dostępne w planie darmowym,
- Kompletny zestaw narzędzi marketingowych w jednej platformie
- Szybkie poszerzenie bazy mailingowej,
- Budowa i zacieśnianie relacji z odbiorcami oraz klientami,
- Automatyzacja marketingu
- Większa konwersja oraz zyski,
- Analiza zachowań grupy docelowej, możliwość poznania nawyków i preferencji odbiorców
Wybrani klienci
Apart, Carrefour, CD Projekt Red, IKEA, Komputronik, LPP, Polkomtel, Scania Polska, WWF, Ziaja