Opis narzędzia
Grywalizacja jest połączeniem mechanik gier i codziennych zadań biznesowych. Korzysta z elementów rozrywki cyfrowej, takich jak systemy punktowe, rankingi, odznaki czy wirtualne nagrody, a następnie przekształca rutynowe czynności w ciekawe questy.
- Grywalizacja 1.0 składa się z prostych elementów, takich jak punkty, odznaki i rankingi.
- Grywalizacja 2.0 wprowadza bardziej złożone systemy. Elementy fabuły i wszelkie wizualizacje postępu np. miejsce gracza na ścieżce postępu lub ikona auta na czele stawki wyścigu.
- Grywalizacja 3.0 to prawdziwa, klikana gra internetowa, która oferuje wolność wyborów i radość z postępów. Całość bazuje na customizacji, co oznacza, że zarówno fabuła, jak i świat gry są dostosowane specjalnie dla Twojej firmy.
Grywalizacja 3.0 to wsparcie dla kluczowych procesów biznesowych. Od sprzedaży, przez edukację po procesy rekrutacyjne i onboardingowe. Działa szczególnie dobrze na uporządkowanym gruncie, gdzie potrzebne jest wzmocnienie, coś, co redukuje słabe punkty i ogniwa, coś, co pozwala na wydobycie ukrytej mocy Twojego zespołu. Im większe, bardziej złożone procesy, tym bardziej spektakularne wyniki.
Z naszego doświadczenia wynika, że Grywalizacja 3.0 doskonale współgra z procesami sprzedażowymi. Szczególnie takimi, które trwają latami i wymagają zaangażowania większości przedstawicieli handlowych. Właśnie przy takich procesach potrzebna jest dodatkowa motywacja, ta magiczna, ukryta moc, która pozwala na dopięcie jeszcze kilku sprzedażowych wizyt.