


Opis narzędzia
W Loyalty Point tworzymy długotrwałe relacje marek z konsumentami i konsumentów z produktami. Skuteczność wdrożeń zawdzięczamy dogłębnej analizie danych. Stworzone przez nas narzędzie CRM Loyalty Drive Enterprise, napędzane przez dane i sztuczną inteligencję, powstało w wyniku naszego praktycznego 20letniego doświadczenia w budowaniu lojalności. Funkcjonalność oprogramowania w połączeniu z know-how agencji umożliwia wdrożenie programu lojalnościowego zgodnego ze strategią i potrzebami biznesowymi konkretnej firmy.
Oprogramowanie Loyalty Drive Enterprise powstało w modelu low-code, tak aby bez angażowania programistów, organizator programu mógł mieć realny wpływ na jego funkcjonowanie. Użytkownik biznesowy otrzymuje gotowe narzędzie, gdzie w szerokim zakresie może samodzielnie testować i wprowadzać zmiany w ofercie programu lub w obrębie mechaniki. Co równie istotne, LDE zapewnia dostęp do analiz i rekomendacji Sztucznej Inteligencji, które pomagają podejmowanie decyzji biznesowych w ramach konkretnego programu.
LDE umożliwia:
– wdrożenie programu lojalnościowego z wykorzystaniem dowolnej mechaniki,
– sprawną integrację z systemami wykorzystywanym przez klienta (w tym z systemem kasowym, aplikacją mobilną),
– centralizację i przetwarzanie danych na temat klientów z wielu źródeł w czasie rzeczywistym,
– swobodne testowanie i wprowadzanie zmian w programie lojalnościowym,
– tworzenie, zarządzanie, targetowanie ofert sprzedażowych,
– hiper-personalizację doświadczeń dzięki atrakcyjnym rekomendacjom i unikalnej ofercie dla każdego segmentu,
– zarządzanie szerokim wachlarzem komunikacji dostosowanym do cyklu życia klienta.
LDE gwarantuje dostęp do wszelkich potrzebnych modułów obsługujących procesy w obrębie programu, które można dodawać lub modyfikować w czasie. Umożliwia to sprawne wdrożenie oraz elastyczną obsługę programu lojalnościowego w wysoce zautomatyzowany sposób oraz stworzenie spersonalizowanego modelu obsługi klienta. Platforma rozwija się wraz z programem lojalnościowym, umożliwiając wprowadzanie nowych funkcjonalności na bazie analizy potrzeb firmy i klientów.
LDE to nie tylko zaawansowane technologicznie narzędzie CRM, ale także dostęp do eksperckiej wiedzy. Jako Loyalty Point odpowiadamy za wdrożenie i obsługę kilkudziesięciu największych programów lojalnościowych w Polsce. Rozwiązania oferowane przez Loyalty Point wspierają takich klientów jak Decathlon, Douglas, Lagardere Travel Retail, Smyk, S.C. Johnson, Rainbow, Vision Express i wielu wielu innych.
Działamy w grupie Data Science House, gdzie poza marketingiem relacyjnym, realizujemy projekty z takich dziedzin jak analityka danych, planowanie mediów, e-commerce, social media marketing, experience marketing, content marketing.