Opis narzędzia
Loyalty Starter to nowoczesna platforma internetowa przeznaczona do obsługi programów lojalnościowych i motywacyjnych (B2C i B2B). Jej głównym elementem jest gotowa aplikacja mobilna, którą można skonfigurować i spersonalizować według własnych potrzeb, a następnie udostępnić klientom całkowicie pod własną marką. Rozwiązanie jest doskonałą alternatywą dla bardzo kosztownych aplikacji dedykowanych.
Loyalty Starter oferuje również responsywną stronę WWW dla uczestników programu, intuicyjny panel administracyjny, API i wtyczki integracyjne do systemów sprzedaży oraz bogaty zestaw dodatkowych funkcji umożliwiających budowę i obsługę skutecznych programów lojalnościowych i motywacyjnych.
Dodatkowo Loyalty Starter umożliwia całkowitą automatyzację prowadzonego programu (dzięki funkcji marketing automation), segmentację bazy klientów (m.in. w modelu RFM) oraz całkowitą personalizację wysyłanych wiadomości i publikowanego kontentu.
Platforma oferowana jest w modelu abonamentowym, z możliwością przetestowania przez 14 dni za darmo bez jakichkolwiek zobowiązań. Wystarczy, że wejdziesz na stronę https://loyaltystarter.io i założysz bezpłatne konto testowe. Możesz również umówić się na bezpłatną prezentację demo pod adresem https://loyaltystarter.io/prezentacja-demo/ .
Korzyści
- Natychmiastowa rejestracja konta on-line.
- 14-dniowy okres testowy.
- Możliwość błyskawicznego uruchomienia programu lojalnościowego lub motywacyjnego.
- Brak opłaty wdrożeniowej. Rozliczenie w formie abonamentu dopasowanego do potrzeb klienta.
- Brak narzuconego schematu działania. Elastyczna konfiguracja umożliwia obsługę różnych programów lojalnościowych i motywacyjnych (w tym B2C i B2B).
- Gotowa aplikacja mobilna i strona WWW dla uczestników programu. Możliwość konfiguracji, personalizacji i podpięcia własnej domeny.
- Automatyzacja programu dzięki funkcji marketing automation.
- Rozwiązania funkcjonalne umożliwiające budowanie zaangażowania uczestników programu.
- Gotowe narzędzia umożliwiające integrację z innymi systemami.
- Możliwość rozbudowy i adaptacji platformy o rozwiązania indywidualne.
Najważniejsze funkcje:
- Aplikacja mobilna i responsywana strona WWW dla uczestników programu.
- Możliwość podpięcia kodów śledzących Google Analytics i Facebook Pixel.
- Wiadomości (e-mail, SMS) i powiadomienia Web Push.
- Personalizacja – warunków programu, wiadomości i powiadomień oraz publikowanego kontentu.
- CRM – własne pola i zgody marketingowe.
- Feedback (quizy, ankiety, oceny klientów, własny formularz rejestracyjny).
- Segmentacja na podstawie informacji pozyskanych od uczestników programu, ich aktywności w programie oraz historii zakupów (model RFM).
- Marketing automation (automatyzacja programu).
- Katalog nagród – obsługa nagród rzeczowych i elektronicznych (np. kody rabatowe).
- System poleceń (reflinki).
- Grywalizacja – tabela rankingowa, statusy, przywileje i zadania do wykonania.
- Akcje CSR – możliwość przekazywania punktów na wybrany cel.
- Integracje – API REST, gotowe wtyczki do systemów sprzedaży (np. Subiekt GT), webhooki, parsery dokumentów sprzedaży.
Wybrani klienci
https://www.alkoholewinoteka.pl/
http://domwina.pl
https://www.crystal-mountain.pl
https://osadasniezka.pl/
http://www.vanitystyle.pl/
https://www.bat.pl
https://dermea.pl/
Projektowanie i zakładanie ogrodów Katowice – usługi ogrodnicze Śląsk
https://www.ismoking.pl/
https://sofly.club/
https://organic24.pl