Opis narzędzia
Kolporter jest właścicielem jednej z największych w Polsce sieci convenience, idealnego kanału do przeprowadzenia działań marketingowych. Firma oferuje kompleksową realizację szerokiego wachlarza akcji promocyjnych, reklamowych, handlowych, wizerunkowych, programów konsumenckich, redempcji i akcji samplingowych w liczącej blisko 900 punktów sieci Saloników Kolportera. Realizuje także działania niestandardowe, zgodnie z potrzebami klientów.
Sampling materiałów reklamowych lub próbek i redempcja nagród to najczęściej wykorzystywane przez dostawców i producentów formy promocji skierowanej bezpośrednio do klienta. Akcje zdobyły popularność dzięki elastycznej współpracy z Kolporterem.
Kolporter daje możliwość precyzyjnego określenia grupy docelowej na podstawie koszyka zakupowego klienta. Sample lub nagrody mogą być wydawane przy zakupie konkretnego produktu lub tytułu prasowego. Akcję można zawęzić wprowadzając dodatkowe kryteria, jak np. wiek, płeć czy lokalizację salonu. Taka akcja daje największe możliwości dotarcia do wąskiej grupy odbiorców.
Przeprowadzane są także akcje ogólne, polegające na wydawaniu produktów wszystkim klientom saloniku lub określonej grupie wybranej za pomocą kryteriów wiek, płeć lub lokalizacja saloniku.
Dzięki opracowanym narzędziom Kolporter precyzyjnie dobiera grupę docelową i zasięg akcji. Centralny system informatyczny umożliwia kontrolę stanów magazynowych, a analiza przebiegu działań pozwala na modyfikowanie akcji w trakcie jej trwania. Kolporter zapewnia dystrybucję nagród i upominków na zasadach określonych przez zleceniodawcę oraz wdrożenie, kontrolę przebiegu akcji i zarządzanie całą logistyką.
Kolporter daje możliwość krzyżowania różnych kanałów marketingowych zarówno tradycyjnych, jak i online.
Firma przeprowadza akcje promocyjne w swojej sieci od 23 lat. Łącznie na koncie ma ponad 200 akcji, w których rozdała blisko 8000000 produktów i nagród.
Korzyści
- ogólnopolski zasięg – dysponujemy siecią blisko 900 saloników zlokalizowanych w miejscach chętnie odwiedzanych przez klientów: centrach handlowych, na dworcach, przy deptakach, przystankach komunikacji miejskiej, w metrze czy szpitalach,
- duże rozproszenie sieci na terenie całej Polski – obejmujemy 78% kraju,
- ponad 6 mln klientów miesięcznie,
- 89% rozpoznawalność marki,
- dogodne godziny otwarcia,
- wyedukowany personel,
- przygotowane powierzchnie magazynowe,
- pełna informatyzacja procesów,
- możliwość geotargetowania – każdą akcję można przeprowadzić w wybranej lokalizacji – mieście, regionie lub na terenie całego kraju,
- precyzyjne określenie grupy docelowej, według szerokiego wachlarza kryteriów doboru,
- kontrola i analiza przebiegu akcji,
- wsparcie komunikacji programu konsumenckiego.
Wybrani klienci
Albedo, Winiary, Kamis, Mola, PepsiCo, BelVita, MasterCard, Nivea, Lipton, Knorr, Tchibo, Zelmer, Whiskas, Timotey, Air Wick, Wedel, Lajkonik, Kinder, Jura Parki, Pkus, Orange, Play, Visa, Haribo, Farmio, Pedigree, Komfort, Loreal.
Dane adresowe
Kolporter
ul. Zagnańska 61
26-528 Kielce
Aleksandra Łanocha, tel. +48 510 031 322, mail: aleksandra.lanocha@kolporter.com.pl
Urszula Łukowiec, tel. +48 507 001 079, mail: urszula.lukowiec@kolporter.com.pl
www.sampling.kolporter.com.pl
www.redempcja.kolporter.com.pl