Opis narzędzia
SAREhub to narzędzie do marketing automation, które odzyskuje porzucone koszyki, generuje ruch na stronie i pomaga przekształcać anonimowego użytkownika w Klienta, co w konsekwencji przekłada się na wzrost sprzedaży i optymalizację kosztów prowadzenia kampanii.
System w jednym miejscu zbiera i analizuje dane o użytkownikach, dlatego pozwala na prowadzenie z nimi zintegrowanej, personalizowanej i wielokanałowej komunikacji w czasie rzeczywistym. SAREhub umożliwia komunikację w modelu omnichannel. Dzięki marketing automation SAREhub możliwa jest realizacja takich kampanii, jak: komunikacja z anonimowymi użytkownikami, odzyskiwanie porzuconych koszyków, lead scoring, segmentacja bazy danych, komunikaty web-push.
Wykorzystaj gotowe scenariusze i wsparcie dedykowanego konsultanta, aby zwiększyć konwersję i sprzedaż.
3 powody, dla których warto używać SAREhub
- Tworzenie i automatyzacja spersonalizowanych wiadomości w różnych kanałach komunikacji na każdym etapie zakupu.
- Reagowanie na aktywności klienta w czasie rzeczywistym.
- Prowadzenie klienta po ścieżce zakupowej od momentu pierwszego kontaktu z nim aż do finalizacji zakupu.
Wybrane funkcje SAREhub, które angażują klientów przed zakupem:
- Komunikacja z anonimowym użytkownikiem – wysyłanie e-maili na podstawie historii przeglądanych wcześniej produktów.
- Powiadomienia web-push na stronie.
- Odzyskiwanie utraconych koszyków.
- Alerty dla działu sprzedaży w czasie rzeczywistym, np. gdy klient przegląda konkretną ofertę na stronie. Umożliwiają natychmiastowy kontakt.
- Spersonalizowane strony www – dopasowanie wyświetlanych elementów witryny www (banery) do preferencji klienta.
Wybrane funkcje SAREhub, które angażują klientów po zakupie:
- Cross selling i up-selling – propozycja produktu czy usługi komplementarnej lub o tym samym zastosowaniu, jednak wyższej cenie.
- Rekomendacje – kampanie rekomendujące produkty na podstawie historii zakupowej użytkowników.
- Pomiar zaangażowania klienta (lead scoring) i dostosowanie działań na każdym etapie cyklu życia klienta.
Korzyści
Wzrost konwersji i sprzedaży produktów czy usług.