Opis narzędzia
Czym jest Sellizer?
Sellizer to narzędzie do SKUTECZNEGO OFERTOWANIA.
Co robimy?
Pomagamy tworzyć efektywne oferty handlowe oraz usprawniać proces ofertowania.
Jak działa Sellizer?
W Sellizer wysyłasz ofertę do swojego Klienta wraz z automatycznymi follow-upami, które zadbają o to, aby ten na pewno się z nią zapoznał. Słowo automatyzacja przywodzi Ci na myśl negatywne skojarzenia? Niepotrzebnie! Wiadomości w Sellizer wysyłane są z Twojego adresu e-mail, co wygląda tak, jakbyś sam je pisał i wysyłał.
Oferta wysłana i co dalej? Wraz z chwilą, gdy plik opuszcza Twoją skrzynkę, Ty, jak zwykle, tracisz kontrolę… Otóż nie! Dostajesz powiadomienie za każdym razem, gdy Twoja oferta zostanie otworzona. W ten sposób unikasz znienawidzonego pytania “Czy zapoznał się Pan z moją ofertą?” – Ty to wiesz. Masz szansę na kontakt w kluczowym momencie – wtedy, gdy Klient ma ją przed oczami.
Od razu zyskujesz dostęp do szczegółowych statystyk oferty w czasie rzeczywistym, wiesz, ile czasu Odbiorca poświęcił na każdą ze stron – pozwala Ci to określić, co najbardziej go w niej zainteresowało. Dzięki tym informacjom, łatwiej sklasyfikujesz Klienta (jesteś w stanie stwierdzić, czy w ogóle jest zainteresowany Twoim produktem), a także lepiej przygotujesz się do pierwszej rozmowy z nim – nie zaskoczy Ci niewygodnym pytaniem. Nie jest również tajemnicą obieg Twojego dokumentu – masz dostęp do informacji, czy został on przesłany dalej, czy też wydrukowany. Na bazie dostępnych danych, sztuczna inteligencja Sellizera określa szanse Twojej oferty.
A teraz najważniejsze – analizując statystyki, możesz uczynić swoje oferty co najmniej 9x skuteczniejszymi, a przy tym zaoszczędzić mnóstwo czasu i nerwów.
Korzyści
Co zyskujesz dzięki Sellizer?
- Tworzysz co najmniej 9x skuteczniejsze oferty handlowe, bo wiesz, co interesuje w nich Twoich Klientów, a co należy zmienić.
- Kontaktujesz się z Klientem w kluczowym momencie (kiedy on ma przed oczami Twoją ofertę).
- Realnie zwiększasz prawdopodobieństwo sprzedaży.
- Oszczędzasz czas i automatyzujesz mozolne czynności jak np. wiadomości follow-up.
- Wiesz, kto faktycznie chce kupić, a kto nie nie jest zainteresowany – wiesz komu poświęcać uwagę
- Wiesz, czym jest zainteresowany Twój Klient, a co za tym idzie – wiesz, o czym z nim rozmawiać.
- Odzyskujesz „utraconych klientów”. Wysłałeś ofertę, a po 6 miesiącach widzisz, że
- Klient do niej wrócił – masz szansę odnowić kontakt, gdy klient nie kupił.
- Pracujesz komfortowo, redukujesz stres.
Wybrani klienci
Inpost, DPD, Grupa Tense, Hostersi, Semcore, Invette, Hyundai Security, Obido, E-Point, Ecologic, Parkanizer i ponad 300 zadowolonych Klientów.