Opis narzędzia
SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci. Narzędzie zbiera w jednym miejscu wypowiedzi i artykuły z całego internetu. Monitorowane źródła obejmują serwisy społecznościowe, fora internetowe, blogi, portale, mikroblogi, serwisy wideo, serwisy informacyjne oraz porównywarki opinii.
SentiOne monitoruje internet na 26 rynkach europejskich, takich jak: Polska, Węgry, Niemcy, Holandia, Czechy, Rumunia, Estonia, Litwa oraz Łotwa, Bośnia i Hercegowina, Austria, Rosja, Ukraina, Chorwacja, Dania, Finlandia, Grecja, Norwegia, Serbia, Słowenia, Szwajcaria, Belgia, Bułgaria, Szwecja, Czarnogóra i Słowacja.
Do grona klientów SentiOne należą między innymi takie marki, jak: Samsung, Procter&Gamble, NIVEA, Unilever, Allegro, Huawei, Allianz czy Urząd Miasta Warszawa. Ponadto firma współpracuje z agencjami interaktywnymi, PR i reklamowymi w Polsce i za granicą.
Monitoring internetu pozwala w szybki sposób dokonać audytu marki, zmierzyć efekty prowadzonych kampanii, zapobiec kryzysom oraz sprawdzić, jak marka postrzegana jest na tle konkurencji. SentiOne analizuje wypowiedzi nawet kilka sekund po ich publikacji, a zakres historyczny danych w systemie sięga do pięciu lat wstecz. Korzystając z SentiOne, można także prowadzić szybki i sprawny dialog z użytkownikami sieci.
SentiOne oferuje kilka rozwiązań dopasowanych do potrzeb różnych grup docelowych oraz możliwości finansowych przedsiębiorstwa. W ramach usługi monitorowania dostępne są pakiety Starter, Basic, Advance i PRO. Wszystkie rozwiązania zawierają między innymi dostęp do danych w real-time, nieograniczoną liczbę zwrotów kluczowych, automatyczne raporty PDF, analizę sentymentu i płci czy alerty krytyczne. Pakiety różnią się od siebie dostępem do danych historycznych, oraz dodatkowymi funkcjami, takimi jak analiza liderów opinii, tagowanie wyników, czy Oceniacz. Najwyższy pakiet Pro, gdzie cenę ustala się indywidualnie z klientem zawiera badanie zasięgu, eksport danych, geotagowanie oraz wsparcie indywidualnego opiekuna. Narzędzie dostępne jest w darmowej wersji testowej przez 14 dni na www.sentione.pl.
Korzyści
1. audyt wizerunku marki
2. zapobieganie kryzysom w social media
3. podsumowania prowadzonych w internecie działań
4. podsumowanie działań branży
5. podsumowanie działań na tle konkurencji
6. pozyskiwanie insightów konsumenckich
7. włączanie się w dyskusje na temat produktów i usług
8. śledzenie trendów
9. wsparcie sprzedaży
10. identyfikacja liderów opinii
i wiele innych.
Wybrani klienci
NIVEA, mBank, BlablaCar, Unilever czy Procter&Gamble.