Opis narzędzia
Serwis SMSAPI istnieje od 2007 roku. To wtedy powstał system szybkich i zautomatyzowanych powiadomień SMS w sklepach internetowych. Usługa szybko jednak stała się popularna także poza branżą e-commerce. Obecnie z serwisu SMSAPI korzystają zarówno największe koncerny o zasięgu globalnym, jak i mniejsze, lokalne biznesy oraz instytucje publiczne i urzędy.
Najczęstszą aktywnością prowadzoną w ramach platformy SMSAPI jest targetowana wysyłka spersonalizowanych wiadomości reklamowych i promocyjnych w Polsce i zagranicą czy też wsparcie działań sprzedażowych oraz rozbudowa baz danych poprzez wiele dodatkowych narzędzi. Jednocześnie dużą popularnością cieszą się automatyczne powiadomienia SMS oraz możliwość integracji serwisu dzięki rozbudowanemu API. Platforma oferuje również wysyłki wiadomości MMS, wiadomości głosowych VMS oraz wiele narzędzi wspomagających tworzenie, przeprowadzanie oraz analizę kampanii. Dzięki dostarczanym funkcjom wspierającym działania zgodne z permission marketingiem (marketingiem za przyzwoleniem) wysyłki z serwisu SMSAPI odnotowują najwyższe współczynniki konwersji.
Platforma SMSAPI jest również zintegrowana z wieloma narzędziami marketingowymi oraz popularnymi serwisami, m.in.: Zapier, Shoper, PrestaShop, Magento, Shoplo, IAI-Shop, WordPress, Fasttony.es, SALESmanago, edrone, SalesForce, WFirma, WF-Mag, narzędzia Google.
Korzyści
Dzięki SMSAPI możesz w prosty sposób zarządzać wysyłką SMS-ów i MMS-ów w Twojej firmie. Wskaźnik open rate przy kampaniach SMS może wynosić nawet 97%, dlatego warto prowadzić promocję właśnie w tym kanele. Powiadomienia SMS umożliwiają bycie w stałym kontakcie z klientami, pozwalając tym samym zaoszczędzić czas, budować lepsze relacje i ułatwić obsługę klienta.
Wybrani klienci
Biedronka, BIG STAR, Answear.com, Gino Rossi, ING, PGE, Miasto Warszawa.