Opis narzędzia
Sodexo od 21 lat wyznacza w Polsce kierunek rozwoju narzędzi do budowania motywacji, zaangażowania i lojalności kontrahentów, klientów i sił sprzedaży. Najszerszy na rynku wachlarz rozwiązań składają się skuteczne nagrody od kart przedpłaconych, przez katalog nagród, cyfrowych eVoucherów i tradycyjnych kuponów, aż po kompleksową obsługę złożonych programów partnerskich. Za naszą ekspertyzą przemawiają nie tylko liczba zrealizowanych projektów, globalne doświadczenie, stosowane technologie, lecz także dostęp do wiedzy na temat realnych potrzeb odbiorców programów.
Korzystając z najskuteczniejszych nagród na rynku oraz tworząc programy partnerskie, lojalnościowe i motywacyjne dopasowujemy je do Twoich wyzwań, branży i regulacji prawnych. Dzięki nim:
- zbudujesz pozytywne emocje oraz długofalową lojalność,
- osiągniesz wzrosty wyników,
- nagrodzisz za zaangażowanie i realizację targetów,
- wesprzesz sprzedaż do nowych Klientów i zachęcisz do polecania Twoich produktów,
- zyskasz stały kontakt z Klientami.
Korzyści
KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- gwarancja trafionej nagrody – gwarantujemy szeroki wachlarz atrakcyjnych nagród, które wykorzystasz w akcja wsparcia sprzedaży lub programach lojalnościowych:
- w pełni cyfrowe, nie wymagające logistyki eVouchery do znanych oraz cenionych sieci handlowych i usługowych
- nowoczesne i personalizowane graficznie Karty Premiowe, którymi można płacić bezpiecznie, dzięki Google Pay oraz karcie zbliżeniowej
- tradycyjne i cenione Kupony Premiowe, akceptowane w ponad 55 tys. punktów
- 3000 nagród rzeczowych, zgodnych z trendami oraz sezonowością, jak np.: ogród, sporty zimowe, świąteczne prezenty
- bezpieczeństwo współpracy z rozpoznawalną marką Sodexo, do której nie będziesz musiał przekonywać Uczestników ani przełożonych
- kompleksowa obsługa programu lojalnościowego – zapewniamy: platformę on-line, strategię oraz mechanizm programu, kreację graficzną, wsparcie podatkowo-prawne, komunikację z uczestnikami, dedykowanego opiekuna
- oszczędność czasu i pieniędzy – odciążenie Twoich zasobów przy przekazaniu pracochłonnych działań w programie lojalnościowym Sodexo – Twoi pracownicy mogą zaoszczędzić średnio 20 h w miesiącu
- poszerzenie i aktualizacja bazy marketingowej – 23% średni przyrost liczby uczestników programu lojalnościowego
- sprawdzona i wysoka jakość obsługi – 4,9 (na 5) to średnia ocena współpracy z dedykowanym opiekunem programu
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
- szeroki wybór atrakcyjnych nagród zarówno rzeczowych jak i cyfrowych,
- wyzwanie w codziennej pracy,
- zabawa i urozmaicanie pracy,
- poszerzanie wiedzy i kompetencji,
- dedykowana obsługa Klienta.
Rozważasz wprowadzenie lub już prowadzisz program lojalnościowy? Dowiedz się jak możesz go przygotować jeszcze skuteczniej.
Wybrani klienci
Zobacz dlaczego nasi Klienci wybrali Sodexo:
Sodexo w Polsce to:
- 21 lat doświadczenia,
- 60 programów lojalnościowych obsługiwanych rocznie
- 50 tys. klientów,
- 3,5 mln użytkowników i 0,5 mln transakcji kartami tygodniowo
O lojalność zadbali z nami m.in.: MCCAIN, TRIUMPH, ALIOR BANK, GALMET, MOTO-PROFIL, DEVELEY, AMICA i wielu innych.