Opis narzędzia
Programy lojalnościowe są doskonałym narzędziem strategii marketingowej do budowania silnej marki i utrzymania pozytywnych relacji z klientem. Świadomi oczekiwań współczesnego odbiorcy dostarczamy rozwiązania, które idealnie wpasowują się w trendy i wymagania rynku.
Sparta Loyalty Platform, to autorska platforma marketingowa, która obsługuje każdą mechanikę programów lojalnościowych – min. punkty, rabaty, kupony, grywalizacja, cash- back.
System jest skrojony na miarę potrzeb klienta i wymagań poszczególnej branży. Dodatkowo dostarcza jakościowej wiedzy na temat nawyków konsumenckich odbiorcy. Dzięki temu, jako dostawca poszczególnych usług czy produktów możesz kreować potrzeby swojego klienta.
Przed każdym wdrożeniem dokonujemy szczegółowej analizy biznesowej i marketingowej oferując wyczerpujący konsulting, czyli usługę – Sparta Consulting Services. Jej głównymi założeniami jest analiza sytuacji klienta, budowa strategii programu, zdefiniowanie procesów w programie lojalnościowym oraz wizja rozwoju na kolejne lata.
Kolejnym atutem, który nasi klienci mogą wykorzystać, to usługa kompleksowej analizy danych – Sparta Analytics, która dostarcza rzetelnych informacji na temat działania programów lojalnościowych.
Poprzez tę usługę realizujemy raporty, które dostarczają wszelkich niezbędnych danych opisujących działanie programów lojalnościowych, a na ich podstawie wyciągamy wnioski z opracowanych wskaźników ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru lojalności klienta i ich wpływu na wyniki sprzedażowe.
System Sparta Loyalty Platform obsługuje procesy w obszarze:
- CRM – rozbudowana baza danych, pozyskiwanie i analizowanie danych o klientach
- Platforma zarządzania kampaniami i akcjami marketingowymi – definiowanie i zarządzanie promocjami retencyjnymi, rabatami, kuponami, punktami
- Komunikacja marketingowa – zintegrowane narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami
- Analiza zebranych danych – monitorowanie wyników działań we wszystkich obszarach, segmentacja uczestników, dashboardy, zaawansowane raporty, ankiety
Korzyści
- Bogata baza danych klientów
- Wzrost sprzedaży
- Sprawna komunikacja marketingowa
- Kompleksowość usług – stworzenie rozwiązań lojalnościowych od A do Z
- Projektowanie potrzeb klientów i dedykowanie im określonych produktów
- Budowanie lojalności klientów oraz silnej marki
- Program lojalnościowy dopasowany do specyfiki branży i indywidualnych oczekiwań klienta
- Integracja wszystkich punktów styku z klientem
- Wdrożenie w modelu omnichannel
- Przyjazna platforma do zarządzania programem lojalnościowym (klarowne wyniki, silnik promocji, narzędzia komunikacji)
Wybrani klienci
- Gatta
- Briju
- InPost
- iDream
- Bytom
- Kazar
- New Balance
- Samsung