Opis narzędzia
Sparta Loyalty to nowoczesna platforma marketingowa, pozwalająca stworzyć zintegrowany, zunifikowany, zautomatyzowany i działający w trybie realtime ekosystem do budowy i zarządzania relacjami z klientami przy użyciu ultranowoczesnych programów lojalnościowych. Wdrażamy lojalność na poziomie strategicznym, dostarczamy czytelną analitykę oraz rekomendacje działań na kolejne miesiące i lata. Oferujemy kompleksowe tworzenie programów lojalnościowych i kart podarunkowych, począwszy od analizy biznesowej, poprzez dostarczenie nowoczesnego narzędzia IT, aż do bieżącego wsparcia i ewaluacji programu.
Projekty realizujemy w Polsce i za granicą. Nasze rozwiązania wspierają setki marek i obsługują dziesiątki milionów transakcji oraz zdarzeń, które w czasie rzeczywistym są automatycznie przekuwane na działania marketingowe i wiedzę o klientach.
Kilka powodów dlaczego Sparta Loyalty:
- Jesteśmy ekspertami w budowaniu relacji – począwszy od pierwszego kontaktu z Tobą, jako naszym klientem, poprzez wdrożenie optymalnego rozwiązania i mechaniki biznesowej aż po bieżące wsparcie w codziennej pracy,
- Oferujemy dedykowane rozwiązania, doradztwo, wsparcie techniczne,
- Stawiamy na doświadczenie, wiedzę i system, który jest na tyle elastyczny, że zaprojektujemy Twój unikalny program lojalnościowy w oparciu o wybrany mechanizm,
- Sprawnie poprowadzimy Cię przez wszystkie procesy: analizę, projektowanie, wdrożenie i utrzymanie.
- Znajdziemy rozwiązanie techniczne dopasowane do Twojego biznesu – czy to w branży retail, firmie paliwowej, logistycznej, czy drogerii.
Nasz kluczowy system Sparta Loyalty Platform, to ogromny wachlarz rozwiązań.
Klika funkcjonalności, dla których warto postawić na SPL:
- Baza danych – szczegółowa i rozbudowana baza danych personalnych Twojego klienta oraz informacji transakcyjnych, która wpływa na szerokie spektrum możliwości promocyjnych
- Analiza danych – narzędzia służące do segmentacji, RFM, KPI, raportowania procesów lojalnościowych
- Elastyczny silnik promocji lojalnościowych – programy kuponowe, rabatowe, punktowe, cash-back
- Szeroki dostęp do komunikacji – wiadomości push, sms, viber, mms, ankiety
- Skuteczny e-mail marketing i mechanizm call center.
- Dedykowana strona webowa programu – intuicyjna i skrojona pod oczekiwania klienta
- Dedykowana aplikacja mobilna dla uczestników programu – wirtualna karta, komunikacja, e-kupony, wiadomości push
- API: sprawna integracja z systemami trzecimi
- Zarządzanie cyklem życia klienta w sieci, zarządzanie promowaniem kategorii produktów.
Dodatkowo oferujemy:
- Sparta Consulting Services, czyli kilkuetapowy proces polegający na stworzeniu koncepcji programu lojalnościowego
- Sparta Analytics, której celem jest realizacja raportów opisujących wyniki działania programu lojalnościowego, czyli min.: KPI, segmentacja lifestyle, customer lifecycle
- Sparta Gift Cards, czyli system do obsługi kart podarunkowych.
Wybrani klienci
Wybrani klienci z Polski:
Lotos, Briju, Szachownica czy Piotr i Paweł, InPost, iDream, Bytom (VRG S.A.), Kazar, New Balance, Cargill, Taranko, Abra.