Opis narzędzia
Warexpo jest właścicielem i administratorem unikalnej sieci nośników reklamowych na terenie Warszawy. Oferta spółki to zarówno podświetlane, jak i tradycyjne klejone słupy reklamowe. Ponadto Warexpo dysponuje siecią nowoczesnych ekranów DOOH na prestiżowym Krakowskim Przedmieściu i w przejściu podziemnym pomiędzy I a II linią metra. Nowością w ofercie spółki są powierzchnie na wiatach przystankowych zlokalizowane poza centrum miasta, w sąsiedztwie centrów lokalnych i dzielnicowych, dzięki którym klienci spółki mogą dotrzeć do 60% mieszkańców Mazowsza.
Korzyści
Warexpo jest spółką działającą na rynku reklamy zewnętrznej w Warszawie, dysponujący rozległą siecią nośników, zarówno w samym centrum Warszawy, na najważniejszych arteriach miasta, prestiżowym Krakowskim Przedmieściu, w Alejach Jerozolimskich, na ul. Świętokrzyskiej, Marszałkowskiej, na najważniejszych stołecznych placach oraz w bliskim sąsiedztwie centrów lokalnych i dzielnicowych. Dostępność wielu form nośników oraz ich lokalizacja pozwala na kompleksowe przygotowanie i realizację kampanii. Warexpo w swoim portfolio posiada nie tylko nośniki tradycyjne, ale również digitalowe. Powierzchnie reklamowe na wiatach przystankowych będące również w ofercie Spółki pozwalają na dotarcie do 60% mieszkańców Mazowsza.
Wybrani klienci
Netflix, Skyshowtime, Chanel, Chylak, Kazar, Anna Kuczyńska, Warszawskie Zoo, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Teatr Dramatyczny, Muzeum Warszawy.