Numer 5(37) wrzesień-październik 2019
Temat numeru: Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w B2B i w B2C
Liczba stron: 178
Z tematu numeru dowiesz się m.in.:
- które kanały i sposoby generowania leadów są najefektywniejsze, a które są najmniej skuteczne w B2B i w B2C,
- jakimi sposobami mierzyć i oceniać skuteczność działań marketingowych związanych z pozyskiwaniem kontaktów,
- jakie są największe wyzwania związane z generowaniem i podgrzewaniem leadów,
- jakie działania pozwolą Ci usprawnić proces generowania leadów,
- jak sprawnie połączyć działania marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w procesie generowania leadów,
- w jakie narzędzia wspierające generowanie leadów warto zainwestować,
- czym generowanie leadów różni się od prospectingu,
- kiedy postawić na proces generowania leadów, a kiedy – na prospecting,
- jakie działania marketingowe związane z generowaniem leadów najlepiej wykonywać in-house, a jakie zlecać na zewnątrz,
- które sposoby pozyskiwania kontaktów są bezpieczne, a które ryzykowne z punktu widzenia prawa,
- czego o pozyskiwaniu leadów możesz się nauczyć z „Gwiezdnych wojen”,
- w jaki sposób content marketing i link building jako integralne elementy działań SEO mogą wpływać na generowanie leadów,
- jak usprawnić proces generowania leadów z pomocą content marketingu i modelu PESO,
- jak krok po kroku ustawić własną kampanię pozyskiwania leadów na Facebooku,
- jakie są dobre praktyki tworzenia kreacji reklamowych do kampanii leadowych w Google Ads
- jak przyciągać nowych klientów, by nie skrzywdzić obecnych.