Numer 6(56) listopad-grudzień 2022

Numer 6(56) listopad-grudzień 2022

Temat numeru: Skuteczne marketing i sprzedaż w czasie recesji

Liczba stron: 104

Z „M+” 56 dowiesz się m.in.:
  • czego marketerzy i przedsiębiorcy mogą się nauczyć z przeszłych recesji,
  • jak podejść do kryzysu z głową i potraktować go jako szansę na optymalizację działań oraz uniknięcie niepotrzebnych kosztów,
  • jakich zwrotów, określeń i obietnic używać, aby dostosować komunikację i działania reklamowe do postaw konsumentów w czasach niepewności,
  • jak zadbać o stałych klientów bez obniżania cen i marży,
  • w jakie narzędzia warto inwestować, żeby zacząć 2023 r. bez długu technologicznego,
  • jak w dobie kryzysu taniej i skuteczniej docierać do odbiorców w mediach społecznościowych,
  • jak w czasie recesji szukać nowych przychodów od obecnych klientów,
  • jak za pomocą uczciwego dialogu tłumaczyć klientom, dlaczego jest drożej,
  • jak usprawnić e-mail marketing w czasach kryzysu,
  • jakie narzędzia są przydatne do ogarnięcia kilku serwisów społecznościowych jednocześnie,
  • jak kreatywnie na LinkedInie stworzyć kampanię, o której będzie głośno,
  • czym jest soft power communication i jak ją wykorzystać w komunikacji wzbudzającej pożądanie produktu.