Numer 6(56) listopad-grudzień 2022
Temat numeru: Skuteczne marketing i sprzedaż w czasie recesji
Liczba stron: 104
- czego marketerzy i przedsiębiorcy mogą się nauczyć z przeszłych recesji,
- jak podejść do kryzysu z głową i potraktować go jako szansę na optymalizację działań oraz uniknięcie niepotrzebnych kosztów,
- jakich zwrotów, określeń i obietnic używać, aby dostosować komunikację i działania reklamowe do postaw konsumentów w czasach niepewności,
- jak zadbać o stałych klientów bez obniżania cen i marży,
- w jakie narzędzia warto inwestować, żeby zacząć 2023 r. bez długu technologicznego,
- jak w dobie kryzysu taniej i skuteczniej docierać do odbiorców w mediach społecznościowych,
- jak w czasie recesji szukać nowych przychodów od obecnych klientów,
- jak za pomocą uczciwego dialogu tłumaczyć klientom, dlaczego jest drożej,
- jak usprawnić e-mail marketing w czasach kryzysu,
- jakie narzędzia są przydatne do ogarnięcia kilku serwisów społecznościowych jednocześnie,
- jak kreatywnie na LinkedInie stworzyć kampanię, o której będzie głośno,
- czym jest soft power communication i jak ją wykorzystać w komunikacji wzbudzającej pożądanie produktu.