Numer 1(39) styczeń-luty 2020
Temat numeru: Performance marketing i reklama efektywnościowa
Liczba stron: 116
Z tematu numeru dowiesz się m.in.:
- czym jest marketing efektywnościowy,
- co jest potrzebne do robienia skutecznego marketingu,
- dlaczego istotne są remarketing i optymalizacja prowadzonych działań, jaka będzie przyszłość marketingu,
- jakie są zagrożenia i wyzwania dla marketerów,
- jak mierzyć efekty działań performance-marketingowych,
- jak ustalić KPI kampanii efektywnościowej,
- jakie są najczęstsze błędy marketerów prowadzących kampanie efektywnościowe,
- czym jest cross-device,
- jak zaplanować i wdrożyć działania rozliczane na podstawie efektu,
- jak odejść od modelu last click i odkryć właściwe źródło konwersji w e-commerce,
- czym jest nowa funkcja Google Attribution w Google Analytics i jak ją wykorzystać,
- dlaczego warto zwrócić uwagę na model data-driven w kampaniach Google Ads,
- dlaczego bezpieczeństwo rozliczenia za efekt może być pozorne,
- jakie znaczenie ma atrybucja i dlaczego niektóre konwersje są iluzją,
- w jaki sposób reklamodawcy mogą być oszukiwani przez nieuczciwych afiliantów,
- dlaczego skupianie się na efekcie to krótkowzroczna strategia,
- jakie są najefektywniejsze źródła ruchu w e-commerce,
- jak zwiększyć wartość współczynnika konwersji,
- jakimi metodami i narzędziami onsite utrzymać użytkowników w procesie zakupowym,
- jak zwiększyć wartość koszyka i poziom zaangażowania użytkowników e-sklepu,
- czy warto powierzyć budżet marketingowy algorytmom Facebooka, czyli CBO w pigułce,
- jak testować i analizować wyniki kampanii CBO,
- jak skutecznie wykorzystać e-mail marketing w kampaniach efektywnościowych,
- jakie są główne grzechy marketerów wykorzystujących e-mail marketing w kampaniach performance’owych,
- jak segmentować bazę odbiorców w kampaniach nastawionych na efekt,
- jak wykorzystać analizę n-gramową do optymalizacji kampanii Google Ads,
- czym są n-gramy i jak w praktyce wykorzystać je do optymalizacji słów kluczowych w kampaniach Google Ads,
- jak zgodnie z prawem generować leady w B2B i B2C,
- jakie wnioski dla marketerów płyną z decyzji UOKiK dotyczącej Netii
- jak powinien brzmieć poprawny formularz zgody na wykorzystanie danych kontaktowych,
- jakie błędy popełniła Netia podczas korzystania z gotowej bazy kontaktów, od czego rozpocząć działania sprzedażowe na LinkedInie,
- na co zwrócić uwagę podczas budowania swojej marki osobistej,
- jak zwiększyć swój wskaźnik SSI i szansę na pozyskiwanie leadów na LinkedInie,
- jakich narzędzi użyć do budowania bazy leadów,
- jak wykorzystać performance content marketing do ocieplania leadów,
- jak tworzyć komunikaty zrozumiałe dla odbiorców i odpowiadające ich sposobowi myślenia,