Numer 1(39) styczeń-luty 2020

Numer 1(39) styczeń-luty 2020

Temat numeru: Performance marketing i reklama efektywnościowa

Liczba stron: 116

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • czym jest marketing efektywnościowy,
  • co jest potrzebne do robienia skutecznego marketingu,
  • dlaczego istotne są remarketing i optymalizacja prowadzonych działań, jaka będzie przyszłość marketingu,
  • jakie są zagrożenia i wyzwania dla marketerów,
  • jak mierzyć efekty działań performance-marketingowych,
  • jak ustalić KPI kampanii efektywnościowej,
  • jakie są najczęstsze błędy marketerów prowadzących kampanie efektywnościowe,
  • czym jest cross-device,
  • jak zaplanować i wdrożyć działania rozliczane na podstawie efektu,
  • jak odejść od modelu last click i odkryć właściwe źródło konwersji w e-commerce,
  • czym jest nowa funkcja Google Attribution w Google Analytics i jak ją wykorzystać,
  • dlaczego warto zwrócić uwagę na model data-driven w kampaniach Google Ads,
  • dlaczego bezpieczeństwo rozliczenia za efekt może być pozorne,
  • jakie znaczenie ma atrybucja i dlaczego niektóre konwersje są iluzją,
  • w jaki sposób reklamodawcy mogą być oszukiwani przez nieuczciwych afiliantów,
  • dlaczego skupianie się na efekcie to krótkowzroczna strategia,
  • jakie są najefektywniejsze źródła ruchu w e-commerce,
  • jak zwiększyć wartość współczynnika konwersji,
  • jakimi metodami i narzędziami onsite utrzymać użytkowników w procesie zakupowym,
  • jak zwiększyć wartość koszyka i poziom zaangażowania użytkowników e-sklepu,
  • czy warto powierzyć budżet marketingowy algorytmom Facebooka, czyli CBO w pigułce,
  • jak testować i analizować wyniki kampanii CBO,
  • jak skutecznie wykorzystać e-mail marketing w kampaniach efektywnościowych,
  • jakie są główne grzechy marketerów wykorzystujących e-mail marketing w kampaniach performance’owych,
  • jak segmentować bazę odbiorców w kampaniach nastawionych na efekt,
  • jak wykorzystać analizę n-gramową do optymalizacji kampanii Google Ads,
  • czym są n-gramy i jak w praktyce wykorzystać je do optymalizacji słów kluczowych w kampaniach Google Ads,
  • jak zgodnie z prawem generować leady w B2B i B2C,
  • jakie wnioski dla marketerów płyną z decyzji UOKiK dotyczącej Netii
  • jak powinien brzmieć poprawny formularz zgody na wykorzystanie danych kontaktowych,
  • jakie błędy popełniła Netia podczas korzystania z gotowej bazy kontaktów, od czego rozpocząć działania sprzedażowe na LinkedInie,
  • na co zwrócić uwagę podczas budowania swojej marki osobistej,
  • jak zwiększyć swój wskaźnik SSI i szansę na pozyskiwanie leadów na LinkedInie,
  • jakich narzędzi użyć do budowania bazy leadów,
  • jak wykorzystać performance content marketing do ocieplania leadów,
  • jak tworzyć komunikaty zrozumiałe dla odbiorców i odpowiadające ich sposobowi myślenia,
i wiele więcej!