Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Numer 4(36) lipiec-sierpień 2019

Liczba stron: 108

Temat numeru: Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:

  • jak przygotować optymalny plan wydatków na działania marketingowe,
  • jaki procent budżetu firmy przeznaczyć na działania marketingowe,
  • jak zaplanować budżet kampanii digitalowej,
  • z jakich narzędzi korzystać w tworzeniu planów mediowych i w kontrolowaniu budżetu marketingowego w kanale digital,
  • jak oceniać efektywność poszczególnych faz kampanii,
  • jak tworzyć i dostarczać komunikaty do odbiorcy,
  • jak wygląda proces analityczny i jak go użyć do optymalizacji działań mediowych,
  • jak w prosty sposób zmierzyć skomplikowane metryki,
  • na co zwrócić szczególną uwagę w analizie efektywności działań na Facebooku,
  • jak zbudować system, który pozwoli ci ocenić jakość leada,
  • jak dostosować przekaz w reklamach do typu ruchu na stronie,
  • jak optymalizować stawki CPC w kampaniach Google Ads,
  • jakich narzędzi użyć do analizy działań SEO,
  • jak określać opłacalność reklamy w danym kanale reklamowym,

… i wiele więcej.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę