Numer 3(41) maj-czerwiec 2020
Temat numeru: Skuteczna reklama, sprzedaż i obsługa klienta w social mediach
Liczba stron: 144
Z tematu numeru dowiesz się m.in.:
- jak podjąć decyzję, w jakich mediach społecznościowych warto być obecnym i jakie treści tam publikować,
- jak wyznaczać cele obecności w social mediach i dlaczego nie warto się skupiać na liczbie fanów,
- jak zdecydować, kto ma być odpowiedzialny za obsługę mediów społecznościowych firmy,
- jak planować budżet na kreację i na reklamy w social mediach,
- jakie narzędzia pomogą prowadzić konta w social mediach,
- jakim językiem powinna się posługiwać marka w mediach społecznościowych,
- jakie są dobre i złe praktyki marek w social mediach w sytuacji zmiany,
- jak zwiększyć zasięg postów i zaangażowanie użytkowników pod wpisami w social mediach,
- o czym pamiętać podczas projektowania grafiki i tekstu posta reklamowego,
- jakie techniki wykorzystać w kreacjach, aby zaintrygować odbiorców i skłonić ich do zakupu,
- jak skutecznie analizować dane z mediów społecznościowych,
- które wskaźniki podczas prowadzenia kampanii w social mediach warto monitorować i optymalizować,
- jak tworzyć grupy na Facebooku i inne internetowe społeczności,
- jakie najnowsze funkcje Instagrama wzbogacą komunikację Twojej marki,
- jakie rozwiązania pomagają sprzedawać na Instagramie,
- jak wdrożyć skuteczne działania socialsellingowe w firmie,
- jak integrować social selling z pozostałą aktywnością marketingową i sprzedażową,
- jakie formaty reklamowe, cele, modele rozliczeń i rodzaje reklam są dostępne na LinkedInie i z których najlepiej korzystać,
- jak budować bazę odbiorców newslettera w mediach społecznościowych,
- jak tworzyć skuteczne kampanie dla odbiorców podobnych do Twoich subskrybentów,
- czym jest moderacja w modelu customer care,
- jakie błędy popełniają moderatorzy najczęściej i jak ich unikać,
- jak ograniczyć mechaniczność moderatora i kiedy skorzystać z bota w moderacji,
- jak postępować z trollem internetowym.