Numer 3(30) lipiec-sierpień 2018

Numer 3(30) lipiec-sierpień 2018

Temat numeru: Zarządzanie produktem i ceną

Liczba stron: 86

Z numeru dowiesz się m.in.:
  • jak digitalizacja zmieniła koncepcję marketingu mix,
  • czym jest cykl życia produktu i jakie ma znaczenie dla firmy,
  • jak sprawić, aby Twój produkt stał się popularny,
  • co decyduje o wyborze produktu lub usługi przez konsumenta,
  • jakie powinny być role i kompetencje członków zespołu produktowego,
  • jak ocenić, które produkty będą miały największą wartość w niedalekiej przyszłości,
  • jak sprawić, aby klient w pełni wykorzystał produkt i stał się lojalny,
  • po jakie strategie cenowe warto sięgać na różnych etapach cyklu życia produktu,
  • co sprawia, że konsument jest w stanie zapłacić za produkt więcej,
  • jak dostosować opakowanie do produktu i kanału dystrybucji,
  • jak przyciągać uwagę klienta do produktu w miejscu sprzedaży.