Trwa 18. edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, w którym firmy mogą zdobyć certyfikat jakości biznesu. Właśnie ruszyły obrady Komisji Regionalnych, które jako pierwsze ocenią uczestników.
Program skierowany jest do wszystkich firm, które w swojej działalności kierują się zasadami etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu. Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” to wzmocnienie wizerunku firmy jako rzetelnego kontrahenta i wsparcie w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Zainteresowane firmy muszą się spieszyć z formalnościami. Wśród już potwierdzonych ponad 350 uczestników tegorocznej edycji najwięcej jest firm z Wielkopolski, najmniej z Zachodniopomorskiego.
Właśnie ruszyła weryfikacja zgłoszeń uczestników, która będzie mieć dwa etapy. Jako pierwsze kandydatów oceniają Komisje Regionalne, które przygotowują rekomendacje dla Komisji Ogólnopolskiej, decydującej o dopuszczeniu do 2. etapu programu. Na podstawie wyników audytów prowadzonych w 2. etapie Komisja Ogólnopolska rekomenduje firmy do certyfikatów i nagród. Ostateczne decyzje o ich przyznaniu lub nie podejmie jesienią Kapituła Programu, w skład której wchodzą przedstawiciele instytucji otoczenia biznesu, Krajowej Izby Gospodarczej i władz wojewódzkich.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Tegoroczna edycja zapowiada się wyjątkowo. Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” to najstarszy program certyfikacji jakości biznesu w Polsce. W tym roku obchodzi 18. urodziny, a jego organizatorzy szykują na Wielką Galę Finałową, która odbędzie się 27 listopada w Warszawie, okolicznościowe niespodzianki.
W lipcu w ramach Programu uruchomiono nową, bezpłatną akcję „Świeć dobrym przykładem”, która promuje społeczną odpowiedzialność biznesu. Swoimi dobrymi praktykami z zakresu CSR mogą pochwalić się zarówno laureaci z poprzednich lat, jak i uczestnicy edycji 2015.
Organizatorem programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym przy Krajowej Izbie Gospodarczej.
Szczegółowych informacji nt. udziału w certyfikacji i akcji „Świeć dobrym przykładem” udziela Biuro Programu telefonicznie: 22 630 96 21 lub e-mailowo: info@fairplay.pl.
Szczegóły programu znaleźć można również na tej stronie.
Marketer+ jest patronem medialnym programu.