E-commerce może być piękny! Szczególnie wtedy, gdy sklep internetowy jest w odpowiedni sposób prowadzony. Przekonacie się o tym w publikacji Kamili Gębik, która razem z 19 przedstawicielami e-commerce marek fashion i beauty – takich jak: Apart, Jack Wolfskin, Sephora, Calezdonia Group, Victoria’s Secret, Decathlon Polska – zabiera nas w podróż od początków branży e-commerce, przez zmieniającego się konsumenta w dobie pandemii, po porady, jak otworzyć swój pierwszy e-sklep, techniki pomagające zwiększać sprzedaż, cyfrowy marketing i predykcje dla branży e-commerce na kolejne pięć lat. Książka wzbogacona jest o ilustracje Aleksandry Birch.

Każdy z nas robi obecnie zakupy w internecie
Nasiliło się to zwłaszcza w dobie pandemii, kiedy co chwilę centra handlowe były otwierane i zamykane, a łatwość, oszczędność czasu i wygoda zakupów online wzmocniły ten trend. Kamila Gębik w książce ,,Piękny e-commerce” pokazuje, jak zmieniły się nasze nawyki zakupowe i jak bardzo wymagający i niecierpliwy jest współczesny klient. Opowiada także o cyfrowym i omnichannelowym kliencie przyszłości. Jest to poradnik rekomendowany przez Forbes Polska i Wirtualną Polskę nie tylko dla dyrektorów e-commerce, specjalistów marketingu, czy właścicieli sklepów internetowych z branży fashion i beauty, ale przede wszystkim dla tych, których fascynuje świat zakupów online i chcieliby w tym kierunku dalej się rozwijać.
Otwierając swój e-sklep – bądź bogatszy o wiedzę!
Sklepów internetowych namnożyło się ,,jak grzybów po deszczu”, a konkurencja jest coraz większa. Książka pomoże Ci przygotować się na umiejętne otwarcie i prowadzenie pierwszego e-sklepu. Autorka zwraca uwagę na ważne aspekty i uświadamia nad czym należy zastanowić się na starcie i jakich błędów nie popełniać. Opowiada o webdesignie, brandingu, grupie docelowej odbiorców, cyfrowym marketingu, modelach płatności, dropshippingu, wyboru odpowiedniego operatora płatności i dostawy paczek. Do swojej publikacji zaprosiła znanych ekspertów z branży e-commerce, którzy również dzielą się z czytelnikiem cenną wiedzą.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zdobądź cenne informacje o technikach sprzedażowych
W każdej branży ważne jest posiadanie zdolności sprzedażowych, aby skalować swój biznes, dbając jednocześnie o spójny wizerunek marki we wszystkich kanałach. Autorka książki na bazie swojego 15 – letniego doświadczenia w sprzedaży opowiada, jakie mamy metody, które możemy wcielić w nasz biznes, aby zwiększać przychody. Omawia idealny kanał sprzedaży dla kupującego i sprzedającego, a także plusy i minusy pokazywania swojej oferty produktowej na marketplace’ach. Dodatkowo znajdziecie porady jak sprzedawać na Amazon i jak otworzyć się z ofertą na rynki zagraniczne.
Dlaczego monitorowanie trendów i predykcji jest ważne?
W rozdziale ,,Przyszłość E-commerce dla fashion i beauty” autorka zabiera nas w opowieść o trendach dla branży. Blockchain, Kryptowaluty, Shoppable TV, Voice Commerce to tylko kilka zagadnień o których możecie przeczytać. Nie zapomniała także o jakże ważnym VR i AI, Influncer marketingu i Q-commerce. Dowiecie się także dlaczego przyszłość należy do Azji?
Jest to pierwsza tego typu publikacja na rynku skierowana dla sektora fashion i beauty i coraz mocniej rozwijającej się branży e-commerce. Porady w niej zawarte można zastosować również dla innych branż.
Kamila Gębik – właścicielka firmy KAMMEDIA, self-publisher. Pracowała wiele lat jako business development coordinator fashion & beauty w Grupie Domodi/ Holding Wirtualna Polska. Współpracowała z markami fashion i beauty takimi jak: Bielenda, Dr Irena Eris, Nivea, Adidas, Apart, Olsen, YES i wiele innych. Więcej informacji można znaleźć na www.pieknyecommerce.pl i na jej profilu na LinkedIn.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
- ,,Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w internecie?”
- Autor: Kamila Gębik
- Oprawa miękka, uszlachetniona ze skrzydełkami
- Liczba stron: 312
- Cena: 69 zł
- Wydawca: KAMMEDIA Kamila Gębik
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji. Kup książkę na sklep.marketerplus.pl